![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé hopla, het is weer eens zover. In het verleden zijn er in Houthalen al eerder confrontaties geweest tussen allochtone jongeren die boel kwamen zoeken met chiroleiders. Nu gingen ze blijkbaar rechtstreeks op een jonger slachtoffer af in groep. Voor degenen die niet vertrouwd zijn met de regio rond Meulenberg: er wonen praktisch enkel buitenlanders van Noord-Afrikaanse origine. Je kan gemakkelijker een naald in een hooiberg vinden, dan een groep autochtone jongeren in de Meulenberg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze weten toch dat het in Vlaanderen verboden is, te denken wat iedereen begint te beseffen...
Edit: nee, er zullen nog wat bakstenen om onze oren moeten suizen, als niet bij sommigen kogels om de oren moeten fluiten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 11 mei 2010 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Op diezelfde site kun je een artikel lezen dat er blijkbaar veel potentieel zit in de jongeren van Meilenberg...
Ach ja was er niet bij en ken de buurt niet dus kan niet veel meer zeggen dan dat het zoiezo weer een triestige vaststelling is van hoe conflictueus het allemaal is, mensen, media tov realiteit,...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() We kunnen er iets van leren. Guerillatechnieken hebben nog steeds het beste effect.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bakstenen en kogels zullen vooral bij politiekers moeten terecht komen. Anders kan het hen toch geen bal schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() 90 reads, 6 posts
het leeft gewoon niet (meer) ... de makke tamme Vlaming heeft zich erbij neergelegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dieren kunnen er niets aan doen, zij kunnen dat wel. Of zouden het dan toch echte beesten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tjah meulenberg, verbaast mij niets. Ik hoor daar nu al 15 jaar negatieve berichten van. (en die zullen wel al langer bezig zijn maar toen was ik nog te jong om er echt besef van te hebben) . Je kunt dat echt beschouwen als een verloren stukje land. Daar zijn zelfs no go zone's (of die waren er vroeger toch), buschauffeurs hebben geweigerd daar nog te rijden, enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Probleemjongeren die geholpen moeten worden ?
Waarom gene razzia en de hele boel uitmesten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Die chirokerel weet wie het waren ik raad hem aan om met zijn chirovrienden hen een koekje van eigen deeg te gaan geven ... been there, done that .
Laffe kereltjes zijn er overal heeft niets met huidskleur of nationaliteit te maken. Laatst gewijzigd door Wisord : 11 mei 2010 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Los het probleem op bij de oorzaak: weg met de Linkse partijen
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 11 mei 2010 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Jamaar, dan gaan ze weer zeggen dat het racisten zijn ! Denk jij nu echt dat je zomaar met een groep in uniform geklede jongens op allochtonen hun gezicht mag gaan slaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De realistische voorstelling van de reactie op de denkbeeldige reactie kunnen we met quasie zekerheid neerpennen. 1 stel chiromensen die 5 jaar effectief krijgen.