![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen cd&v-aanhangers aub eens antwoorden, en liever nog de aandacht van hun voorzitster erop vestigen, dat hun nuttig zou zijn dat de Vlamingen eens te horen krijgen wat de vizie is op het verwijt van DeWever.
De Wever heeft klaar en duidelijk gezegd dat met hetgeen de voorzitster verklaarde in de zevende dag, zij zonder omwegen alle kiesbeloftes in de vuilbak kieperde. Kan dus de leiding, en in afwachting daarvan eventuele aanhangers van de cd&v op dit forum, hierop eens punt per punt die zaak weerleggen of bekomentariëren ? Hartelijk dank.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Je zal geen antwoord krijgen. Zoals ik elders al zei: de CD&V heeft gisteren klaar en duidelijk toegegeven dat de V in hun naam niets meer betekent !!Ze zullen de gevolgen wel voelen bij de volgende verkiezing. Eigenlijk zijn ze onder een vals voorwendsel aan de macht gekomen, is dit niet strafbaar???( valse reclame is dat wel!!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarvoor zijn ze bereid eender wat te doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zitten inmiddels aan hun plafont, dus........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() één woord : ACW ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allé jong, de groeimarge van de N-VA is even groot als het aantal graden van de bochten die de CD&V en de Open Vld nemen. Schier oneindig, dus.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N.VA is de nieuwe C.V.P.... wacht maar...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik een wat populistisch antwoord. Ten andere. NVA is wel in kartel gegaan met die partij én zit er zelfs mee in de regering terwijl ze maar al te goed wisten welk vlees ze in de kuip hadden. Conclusie. CD&V is een postjespakkerspartij en de NVA zijn wieltjeszuigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ach, misschien klopt dat wel. Moest ik kunnen, ik stemde op het FDF. Misschien kan die parentering wel soelaas brengen.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw teleurstelling als dat niet uitkomt zal ook oneindig zijn dus sterkte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge d'r niet tegen kunt, moet ge hem er maar afrijden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zal geen antwoord krijgen S. Een groot percentage van de tjeven loopt met rode wangen rond van schaamte. Zij zijn zich, zonder het zo duidelijk te kunnen zeggen, bewust van hetgeen prof Maddens er van schrijft: Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
ook met rode wangen zullen uw financiën er wel bij varen |
||
![]() |
![]() |
![]() |