Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2010, 20:23   #1
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard Vraagje ziekenkas

Is er iemand van jullie héél goed op de hoogte van reglementen van de ziekenkas, (de liberale om precies te zijn) ?
Mag gerust per pm zijn.

Laatst gewijzigd door Erwinvds : 27 april 2010 om 20:24.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2010, 20:24   #2
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Is er iemand van jullie héél goed op de hoogte van reglementen van de ziekenkas, (de liberale om precies te zijn) ?
Mag gerust per pm zijn.
Kan je toch gewoon gaan vragen op hun kantoor
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2010, 21:26   #3
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Is er iemand van jullie héél goed op de hoogte van reglementen van de ziekenkas, (de liberale om precies te zijn)?
Ongetwijfeld.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2010, 19:37   #4
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Kan je toch gewoon gaan vragen op hun kantoor
Niet echt. Hij heeft ook zijn instructies.
Oud 28 april 2010, 19:54   #5
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ongetwijfeld.
Maar wie hé.
Reden is simpel eigelijk. Ik heb lang in het buitenland ( met een onderbreking van 2 jaar) gewerkt. Nu kreeg ik een officieel attest mee dat ik van de datum dat ik terug in België verbleef (pensioen) zonder wachttijd terug aangesloten ben bij de kas. Ik hebt een attest gekregen en binnen en gedaan er mocht geen probleem zijn, volgens de bediende. Krijg ik drie weken later een telefoon dat de kwiebels op het hoofd bureau niet akkoord zijn. Ze willen persé een attest met hoelang ik daar gewerkt heb. In mijn ogen hebben ze daar geen zaken mee. Ze hebben een officieel attest, ondertekend en gestempeld van de Belgische staat die zegt dat ik van die datum volledig gerechtigt ben om van de kas gebruik te maken zonder wacht tijd. Hoelang ik in het leger geweest ben in het buitenland hebben ze volgens mij gewoon geen zaken mee. Of ik in orde ben met mijn sociale bijdragen daar wel natuurlijk. Maar daar houd het dan ook mee op. Ondertussen ben ik nog steeds niet in orde met mijn inschrijving. Na bijna een maand. Doordat ik nog niet in orde ben kan ik zelfs niet online inloggen om mijn vraag te stellen, en op de bediende moet ik niet kwaad worden, die kan ook maar orders opvolgen.
Ik vind dit een inbreuk op mijn privacy. Om niet te zeggen dat ik het echt niet geloof dat het wettelijk is. En dat terwijl de wet en het ifo wezen echt wel meer dan dertig jaar mijn specialiteit is geweest.

Ik wil echt de reglementen daarop. En ik wil daar ook met verder gaan.
Mijn dossier is géén publiek gegeven. Niemand heeft daar zaken mee. Zeker niet daar waar het leger gegevens betreft.

Nu zou ik graag geweten hebben bij wie ik daarvoor het beste kan wenden, en neen de ombuds persoon is dat niet.

Laatst gewijzigd door Erwinvds : 28 april 2010 om 20:16.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be