![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben een Masterstudent Journalistiek en schrijf momenteel een thesis over het profiel van de 'online nieuwslezer'. Om zo'n profiel op te stellen, heb ik zoveel mogelijk mensen nodig die de volgende enquête willen invullen: http://bit.ly/bzxcNa.
Actieve forumleden zijn een interessante doelgroep, dus zou het interessant zijn dat zoveel mogelijk mensen hier de vragenlijst invullen. Het invullen neemt slechts vijf minuten in beslag en bovendien maken deelnemers kans op twee filmtickets. Iedereen is vrij de link te sharen en door te sturen. Alvast hartelijk bedankt, Jef |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog met uw thesis bezig? Wat laat, zeer laat. Ga je voor tweede zit?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Journalistiek aan de Erasmushogeschool is een soort Master-na-Master. De deadline van de thesis ligt op 7 juni. Als dat niet lukt (ik heb genoeg respons nodig) wordt het spijtig genoeg tweede zit. Ik ga ook geen halfbakken onderzoek afgeven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ziezo. Laat die tickets maar tot mij komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Begin er al spijt van te krijgen dat ik het al ingevuld heb. Laatst gewijzigd door Tick : 7 mei 2010 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eén kleine bemerking: ik denk niet dat de leden van dit forum een goeie steekproef zijn van gewone online nieuwslezers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heb je misschien andere ideeën om deelnemers te vinden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Geraak niet verder dan de tweede bladzijde. Telkens verschijnt een bericht,dat ik het aangeduide rode bericht moet nakijken,alhoewel die blz is ingevuld.Sorry,maar geraak niet verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je mag steeds nog eens opnieuw proberen, dan zal het wel lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Opnieuw geprobeerd,met hetzelfde negatief resultaat.Stop er dus mee.Hoop dat je genoeg deelnemers krijgt,en sukses met je thesis.Hopelijk horen we dan later nog eens van je,als jij je puntjes hebt binnengerijfd,en een goede uitslag hebt bekomen...Ik duim voor je... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o u m
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee filmtickets. Voor vijf minuten. En we zijn vrij de link te sharen en door te sturen. 't Kan weer niet op vandaag.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() aub
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevuld.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |