Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 4 juni 2010, 13:23   #1
DONG ZHUO
Burgemeester

DONG ZHUO's schermafbeelding

Standaard Stem èl déé déé..... voor meer congé !

LDD boegbeeld "Schoon Anneke" vind het beter om op congé te gaan (t'is maar één weekske tussendoor) dan campagne te voeren op amper enkele dagen voor de stembusgang.......... als "motivatie" voor de veldwerkers van haar partij kan dit tellen..... en om mensen te overtuigen om voor haar te stemmen, om haar een zitje als "hardwerkende" politieker die de belangen van zijn kiezers te verdedigen heeft...... t'ja sé dat weet ik niet zo goed... hoevéél congé heb ik nu eigenlijk op een jaar was het nu één week en een paar dagen tussendoor of gewoon "een paar dagen tussendoor"..... afin anders dan in de politiek blijkbaar.... verkeerde beroep gekozen zeker ??

Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 4 juni 2010 om 13:25.
DONG ZHUO is offline  
Oud 4 juni 2010, 13:25   #2
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO Bekijk bericht
LDD boegbeeld "Schoon Anneke" vind het beter om op congé te gaan (t'is maar één weekske tussendoor) dan campagne te voeren op amper enkele dagen voor de stembusgang.......... als "motivatie" voor de veldwerkers van da partij kan dit tellen..... en om mensen te overtuigen om voor haar te stemmen, om haar een zitje als "hardwerkende" politieker die de belangen van zijn kiezers te verdedigen heeft...... t'ja sé dat weet ik niet zo goed... hoevéél congé heb ik nu eigenlijk op een jaar was het nu één week en een paar dagen tussendoor of gewoon "een paar dagen tussendoor"..... afin anders dan in de politiek blijkbaar.... verkeerde beroep gekozen zeker ??

Het is inderdaad totaal ongeloofwaardig dat de partij van de "hardwerkende Vlamingen" op vakantie vertrekt in de drukste periode van het jaar.
solidarnosc is offline  
Oud 4 juni 2010, 13:31   #3
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Peeters is toch ook op congé geweest. In China!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 4 juni 2010, 13:35   #4
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Dat is niet erg, andere ministers uit de Vlaamse regering werkten inmiddels dubbel zo hard.
Bourgeois en Lieten bijvoorbeeld.
Oud 4 juni 2010, 13:40   #5
DONG ZHUO
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Dat is niet erg, andere ministers uit de Vlaamse regering werkten inmiddels dubbel zo hard.
Bourgeois en Lieten bijvoorbeeld.
Lieten..... is dat niet die madam in dat rood kleedje die gezegd heeft dat ge voor haar moet stemmen maar dan niet haar mandaat die ze door de kiezer zal krijgen gaat invullen ???
Oud 4 juni 2010, 13:43   #6
DONG ZHUO
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Peeters is dat die gast die op "herstelverlof" moest omdat hij op weg naar zijn werk van zijn paard gevallen is.... of is dat "gewoon" ne verkozene des volks ???
Oud 4 juni 2010, 13:49   #7
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO Bekijk bericht
Lieten..... is dat niet die madam in dat rood kleedje die gezegd heeft dat ge voor haar moet stemmen maar dan niet haar mandaat die ze door de kiezer zal krijgen gaat invullen ???
Bourgeois draagt (voor zover ik weet) nooit een rood kleedje, maar heeft net hetzelfde gezegd.
Oud 4 juni 2010, 13:54   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik moei me niet met verlofplanningen van de mensen die opkomen voor andere partijen dan die waar ik voor sta.

En ik sta bovendien nog (lichtjes) pozitief tegenover andere V-partijen dan de mijn, voor zover het over het V-karakter gaat natuurlijk.

Maar zelfs mocht er in de nva ene zijn die voor het uittrekken van de stekker, een vakansie gepland had, ook effektief zijn vakansie opnemen, dan zou ik dat maar normaal vinden.

Ik heb zelf altijd graag mijn verlof opgenomen; ik heb vaak aangevraagd en bekomen verlof terug ingegeven, omdat "er op het werk iets tussenkwam, maar ikzelf geen boeking of andere dringende reden had".
Ik deed dat natuurlijk alleen tegenover die bazen die ook soepel waren tegenover mij, als ik eens iets dringends voor had.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 4 juni 2010, 14:04   #9
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Als je voor de pree van een senator nog niet je congé kan opzijzetten, ben je die ook niet waard.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 4 juni 2010, 14:05   #10
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maar zelfs mocht er in de nva ene zijn die voor het uittrekken van de stekker, een vakansie gepland had, ook effektief zijn vakansie opnemen, dan zou ik dat maar normaal vinden.
Mocht iemand van Groen! zoiets doen ik zou echt paf staan, het is de week voor de verkiezingen, haar partij raakt maar niet uit het slop en zij is nationaal boegbeeld, en het enige boegbeeld van LDD waar heel Vlaanderen kan op stemmen, en ze vertekt op vakantie omdat die al geboekt was
Ben ik nu te naief maar zijn er echt géén mensen meer die iets overhebben voor hun idealen

toccata is offline  
Oud 4 juni 2010, 14:20   #11
DONG ZHUO
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Bourgeois draagt (voor zover ik weet) nooit een rood kleedje, maar heeft net hetzelfde gezegd.
Let op ! voor ge t'weet loopt hij mss in een schotse kilt rond van weet ik welke kleur.... en mag hij van zijn "clan" het mandaat niet opnemen !
Oud 4 juni 2010, 14:34   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je voor de pree van een senator nog niet je congé kan opzijzetten, ben je die ook niet waard.
Ik ben geneigd om daarvoor het oordeel van de kiezer af te wachten.

Een bouwvakker die gewoon is op konzjee te gaan in het bouwverlof, gaat zich pas laten verleiden om dat uit te stellen, als zijn baas met een heeel stevige prim in 't zwart over de brug zal komen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 4 juni 2010, 19:13   #13
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Mocht iemand van Groen! zoiets doen ik zou echt paf staan, het is de week voor de verkiezingen, haar partij raakt maar niet uit het slop en zij is nationaal boegbeeld, en het enige boegbeeld van LDD waar heel Vlaanderen kan op stemmen, en ze vertekt op vakantie omdat die al geboekt was
Ben ik nu te naief maar zijn er echt géén mensen meer die iets overhebben voor hun idealen
Idealen? Bij de LDD? Het gaat bij de LDD over uw centen, en vooral wat ze daar allemaal voor zichzelf mee gaan kunnen doen.
fonne is offline  
Oud 4 juni 2010, 20:24   #14
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
idealen? Anneke?
amai toch... da mens weet NIKS, maar dan ook NIKS van politiek. De interviews die ik met dat mens al gezien hebben waren een toonbeeld voor 'geen inhoud'. Ze zit daar enkel om haar pree op te strijken, dat is alles. Spijtig genoeg zijn er nog dag-allemaal en tv-story mensen die op zo'n individuen stemmen.
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 4 juni 2010 om 20:25.
lollysticky is offline  
Oud 5 juni 2010, 11:09   #15
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Ze doet wat ze wil, op vakantie gaan of niet. Het zegt veel over haar en vooral over het gegeven dat men hier al aanhaalde: Ldd heeft geen ideaal. Daar gaat het om.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be