![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nieuw geleerd dit woord: 'yep'. ![]() En zonder hoofddoek. Laatst gewijzigd door Sjaax : 3 juni 2010 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() natuurlijk doen ze dat, zolang het maar een arabische zangers is.
Net zoals ze 90% naar een arabische bakker gaan, een arabische kapper etc etc. Eigen volk eerst in zijn puurste vorm. Raar dat daar nooit iets over gezegd wordt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ouhm Kalthoum: http://www.youtube.com/watch?v=O8Z_EZPw3yI ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 juni 2010 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 juni 2010 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De vinger op de wonde, Carnivore: zolang ze niet vinkenzetten, duivenmelken en zich met een steek op het hoofd doodzuipen tijdens carnaval, hebben die vreemden hier niets te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het over gaat is wederkerigheid, de zaal zat halfvol met Amsterdammers die geen allochtonen waren, gezellig maar wanneer er een zangeres staat van niet moslimorigine, komen allochtonen dan ook? Nee, omdat die programmatie hen niet aanspreekt, wel een Eyptische zangeres,( in Marokko kijkt half het land naar de Egyptische televisie)en daar hebben ook anderen belangstelling voor maar omgekeerd zie je die beweging niet...daar is ook de Turkse bakker en kapper in te passen, zij hebben belangstelling en steunen de eigen groep, wat daarbuiten valt wordt indien mogelijk genegeerd. Dat maakt ook de sterkte van die groepen uit maar indien een Vlaming dit voorstelt is hij een discriminerende racist omdat wij in gelijke kansen geloven, blijkbaar doet niet iedereen dit al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ga soms is ne lekkere kebab eten, maar ik heb nog nooit ne mocro zien stoppen als ik op de rommelmarkt sta met mijn lekker varken aan het spit.
Racisten zijn het! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Echte racisten seg.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nrc.nl/kunst/article24962...t_Oum_Kalthoum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo beter verwoord? Oogkleppen naar de wereld rondom. Is dat Maroc cultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Nee, volgens mijn opvatting is "de Vlaamse cultuur" (op zich al een twijfelachtige uitdrukking) reduceren tot een drietal uitingen ervan even zinloos als het reduceren van de "Arabische cultuur" (zoals een andere forummer dat eerder deed) tot muziekkeuze en een voorkeur voor een bepaalde bakker en/of kapper.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Waarom zou dat moeten? Ik ga nooit naar het voetbal, luister zelden of nooit naar Vlaamse artiesten, vier geen carnaval en kijk maar zelden naar de koers. Luistert onze Vlaamse jeugd dan naar Nederlandstalige muzikanten? Amper. Wat ga je daar nu aan doen? Bepaal jij wat ik als raszuivere Vlaming leuk moet vinden? Ik denk het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel dat we in Australië zouden wonen, en er zou daar een bekende Belgische artiest optreden, dan is de kans groot dat we samen met veel Belgische expats naar dat optreden zouden gaan. Voor Marokkanen is dat niet anders. Maar waar het in de beginbijdrage om ging, waren de toeschouwers in Carré. Carré is niet zomaar een theatertje, maar één van de belangrijkste in Nederland. Het is uiteraard niet goedkoop daar heen te gaan. Dat het halfvol zat met allochtonen, met 'yeps', wil zeggen dat een duidelijk een verandering in het sociaal-economische klimaat van de allochtonen merkbaar is. De allochtone onderklasse bestaat inderdaad nog steeds, met alle domheid eigen aan onderklassen. De clichébeelden kan je iedere dag zien op een willekeurige markt in een grootstad. En die lost niet meteen op. Maar alles samen genomen verandert de sociale samenstelling van allochtonen misschien sneller dan velen denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En cultuur is helemaal geen twijfelachtig begrip, de scheiding kerk en staat bevoorbeeld behoort tot onze cultuur; die immers ontstaat door geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga naar de Turkse bakker. Gewoon beter.
![]() |