![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Het ziet er meer en meer naaruit dat we terug Groen zullen moeten dulden in de nieuwe regering, want met hen erbij komen ze zo aan een 2/3 meerderheid zonder dat er hulp nodig is vanuit de oppositie.
Man man man dat belooft, Vlaanderen heeft rechts gestemd maar het ziet er dus naaruit dat we een linkse regering gaan krijgen, dat N-VA daar maar nog eens hééél goed over nadenkt om nog maar te zwijgen dat zatte Michel ook wellicht weer minister zal worden...
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 juni 2010 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet vergeten dat groen en NVA (en ecolo) samen in 1 gemeenschappelijke Europese fractie zitten.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Liever niet, ik heb geen plaats meer op mijn balkon voor nog een extra vuilniszak.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja en als je de sociaal-ecomische programma's van beide partijen naast elkaar legt dan vraag je af hoe dat mogelijk is.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst niet. Er zitten al genoeg linksen in de regering.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Als je de "linksen" hun ziel kunt laten verkopen waarom niet?
![]() We kunnen dan Van Besien sturen naar Elio om vanachter genomen te worden. Lijkt me toch een mooi compromis met de PS? Van Besien Seksslaaf van Elio. |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me af waarom dit soort opmerkingen nooit over heteroseksuelen wordt gemaakt
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() hopelijk komt dien groene van besien er niks bij... "wij hebben ook gewonnen" mijn gat >_>
in de afspiegelings-coalitie zijn die niet nodig. Zonder groen is er ook een 2/3de meerderheid... en 7 partijen ipv 6 is nog altijd moeilijker om één akkoord te maken.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 15 juni 2010 om 20:41. |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zo praat tegen burgers van gelijk waar ga je rap slaag op uw bakkes krijgen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 juni 2010 om 23:30. |
![]() |