![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Vakbondsleider Luc Cortebeeck geeft voluit ‘tegengas' aan de kiezers die
overwegen om op 13 juni op radicale Vlaamse partijen te stemmen. "In een interview met De Standaard haalt hij uit naar de Vlaamse zweeppartijen en roept hij de kiezers op om te stemmen voor een partij die verantwoordelijkheid wil opnemen" Daarom dus stemmen op de PS met Elio ![]() Vanavond hoorde ik Elio's toespraak voor zijn leden: ik zou dus niet meer twijfelen. Laatst gewijzigd door Tejokus : 12 mei 2010 om 01:14. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dank u Luc Cortebeeck
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Zoals ik al in een andere draad zei, die man is blijven hangen in een België dat niet meer bestaat. Volgens mij gaat dit slechter uitdraaien voor het ACW dan de N-VA. Ik vermoed dat zelfs niet-Vlaamsgezinden het niet echt leuk vinden dat één of andere belgicistische dinosaurus hen een lijstje van 'goedgekeurde' partijen voorlegt.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou eens willen weten hoeveel centen die in het buitenland hebben staan samen met het ziekenfonds van dezelfde signatuur. Geld = macht. Dat bedoel ik eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Uit de commentaren die ik lees op de site van De Standaard blijkt duidelijk dat deze uitspraak, op z'n zachtst gezegd, niet echt in de smaak valt. Sommige mensen gaan zelfs hun lidmaatschap van het ACW opzeggen. Maar ja, er zit daar natuurlijk een nationalistisch nest.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja meneer pastoor. Nee meneer pastoor. Amen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wanneer een Vlaamse vakbond die de arbeiders verdedigt in plaats van hun eigen macht, buitenlandse beleggingen en vastgoedpatrimonium. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet het maar durven, als vakbondsleider de open VLD plaatsen boven de nva, in uw stemadvies aan uw arbeiders.
Ik zal Kortbeekje bestrijden, te land, ter zee en in de lucht. bewuste zin uit de standaard: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() De vakbond dient de arbeider te verdedigen en niet dienst te doen als adviesbureau.
Nu ben ik het zat. Vandaag gaat m'n opzegbrief de bus op. |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op economisch vlak zijn VLD & NVA toch bijna even blauw. Zonder bril zie ik zelfs de kleurnuance niet hoor.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 12 mei 2010 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal de laatste niet geweest zijn die voor de verkiezingen zijn stemadvies geeft, hoor. Ik verwacht hoe dan ook nog altijd een door het regime bekostigde pensenkermis met optredens van artiesten 'ter bevordering van de Belgische eenheid', zoals dat zo mooi heet.
|
![]() |