![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Strafrechterlijk onderzoek tegen Paul de Leeuw' van onze redactie
AMSTERDAM - De Aktiegroep Burgerbelangen uit Breda beweert dat ze bij hoofdofficier van justitie Herman Bolhaar het verzoek hebben neergelegd om een strafrechtelijk onderzoek in te stellen naar Paul de Leeuw. "Wij willen laten onderzoeken of de tweet van Paul de Leeuw strafbaar is", verklaart woordvoerder Tom Dinessen. De Brabander heeft met stijgende verbazing kennis genomen van de uitspraken van Paul op internet tijdens het live uitgezonden huwelijk van de Zweedse kroonprinses Victoria. Dinessen: "Hij twitterde doodleuk: 'Zit u ook stiekem te wachten op een zwarte Saab die zich in één of ander monument boort? Niet dat ik het ze gun, maar dan gebeurt er wat!' Nou dan vráág ik je. Dit kan toch niet? Paul zal wel denken dat hij hiermee wegkomt omdat er zoiets in Nederland is als vrijheid van meningsuiting. Maar volgens mij heeft dat grenzen. Hoe moeten de nabestaanden van de slachtoffers en de leden van het koningshuis zich wel voelen?" Of er daadwerkelijk stappen tegen Paul gaan worden ondernomen, is nog niet bekend. Het OM ontkent dat er een zaak tegen Paul de Leeuw bij hen aanhangig is gemaakt. Dinessen: "Dat bestaat niet, ik heb een leesbevestiging van ze ontvangen dus zeggen dat ze er niets hebben ontvangen, is een leugen." Noch Pauls werkgever de Vara, noch het management van de presentator zijn bereikbaar voor commentaar. Wel laat Paul ook weer via Twitter weten: "Heb begrepen dat de burgerbelangen Breda mij het liefst ziet weggestopt in een Peruaanse cel met een honkbalknuppel en loslippige moeder!" http://www.telegraaf.nl/prive/702133...__.html?p=22,2 ![]() Het voorbeeld van de "Ollandse"grote bek waar de vlamingen niet van moeten hebben, en een hoop Nederlanders ook niet. Echt een schande en hopelijk mag hij zich voor de rechter verantwoorden. Die ongelikte beer heeft werkelijk geen greintje fatsoen en normbesef in zijn lijf. Hopelijk halen ze hem van de buis. Als ik zijn baas was, kon hij nu gaan doppen.
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Gelieve PDL en "goede smaak" niet in dezelfde zin te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() toch wel,gerald joling bv
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is de grappigste man van de lage landen, in ieder geval. Daar kunnen ze hier in Vlaanderen nog een ferm puntje aan zuigen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Als je het niet erg vindt, zuig ik toch liever geen puntje aan PdL. Hij heeft zijn grappige momenten gehad vroeger (ik denk dan met name aan die talentenshow voor kinderen). De laatste jaren vind ik er weinig aan. Verder zou ik toch nog altijd graag weten welke wet PdL zou overtreden hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Paul Haenen, Pdl kan alleen maar grappig zijn ten koste van anderen(gehandicapten). Hij licht trouwens de openbare omroep ook nog eens op via zijn bv's |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
compleet gepasseerd en out of date
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, zijn eerste conférences waren fantastisch maar later is hij achteruitgeboerd. Maar nog meer stupide vind ik al die BV's die in de zaal zitten te lachen met zichzelf tijdens Geert's nieuwjaarshows.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eerlijk gezegd niets tegen Paul De Leeuw.
Zijn shows, "X De Leeuw" en "Mooi! weer de Leeuw" keek ik geregeld. Hij grenst voor mij persoonlijk net aan het randje van extreme nichterigheid. Ik kan het nog net verdragen. Zijn humor en zijn grove opmerkingen zijn erg goed en kan ik goed om lachen. Hij maakt tenminste televisie waar je je geen minuut verveelt. Hier kunnen mensen in deze branche nog veel van leren. Ik zie ook niet in waarom hij dat niet mag Twitteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij mag dat. Het is smakeloos, maar hij mag dat. En als je daar dan mee kan lachen, hey, zoveel te beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ieder zijn smaak..persoonlijk vindt ik schokkeren en affronteren een 'goedkope en banale' vorm van humor...maar ieder zijn meug..een entertainer ..ja..een ( goede) komiek..nee
|
![]() |
![]() |