![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Lillo heeft als laatste Vlaamse dorp onze onafhankelijkheid van de Ollanders gevierd. Het dorp kreeg de Ollanders pas buiten in 1839 en viert nu pas vooreerst haar onafhankelijkheid. En dit deden ze daar door een oud pissijn te restaureren en feestelijk in te zegenen.
Nu nog onafhankelijk worden van Frankrijk en dan we kunnen ons terug richten onze Duitse broeders. bron Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 4 juli 2010 om 06:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ze konden de nederlandse vlag vervangen door een tricolor...
geen echte verbetering mij dunkt...
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is de Nederlandse vlag dan geen tricolor??
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lillo zag blijkbaar al de vergissing om mee te doen met het Belgisch bedrog van het establishment... Ook elders was er verzet, maar dat werd in de kiem gesmoord...
De omwenteling heeft Vlaanderen toen in de armoede gedrukt... Maar het heeft zich op eigen kracht terug opgewerkt... Binnen het Europa van de regio's kunnen we met Nederland een bloeiende regio blijven... Laatst gewijzigd door Pol : 4 juli 2010 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij valt op dat Vlamingen in Francofonië de reputatie van schijtluizen hebben die al ineenkrimpen als je 'bou!' zegt. Ik herinner me nog de uitspraak van een jeugdige Vlaming: „In Walibi, als ze trachten voor te kruipen zeg ik wat in het Duits terug, gewoonlijk durven ze het dan niet meer.“ Ook een zekere azert heeft eens geopperd: „Onlangs sprak ik Nederlands in Wallonië toen ik op een terrasje zat met een Vlaming en iedereen kon horen dat we Nederlands spraken!“ (alsof het enige durf vergde). Anno 2010 verdient zo'n volk een verfransing. De volgende strip, die over Fransen en Duitsers gaat: ![]() had even goed over Walen en Vlamingen kunnen gaan (vanuit Waals/Franstalig perspectief bekeken).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 juli 2010 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat bijna al de nationale vlaggen 3 kleuren hebben.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat kansloos in de tijd dat het federale niveau in Belgie zo goed als dood is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja
![]() |
#10 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar buiten europa weet ik het zo direkt niet.... Japan, China, Honduras, Marokko, Turkije, Vietnam, Taiwan, Oekraïne,Saoudi Arabië,Israel,Qatar,Indonesië, Groenland.... en er zullen er mss nog wel enkele zijn die maar 2 kleuren hebben... de europese vlag die heeft er... euh ook maar twee....
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 4 juli 2010 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaggen_van_de_wereld |
|
![]() |