![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
| Bekijk resultaten enquête: Wie wint de finale het WK-Voetbal 2010? | |||
| Nederland |
|
11 | 39,29% |
| Spanje |
|
13 | 46,43% |
| Duvel/laarzen/tetten of zoiets ... |
|
4 | 14,29% |
| Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vraag lijkt me duidelijk.
Wie voor de derde optie kiest moet vanzelfsprekend verduidelijken welke deeloptie de voorkeur wegdraagt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 juli 2010 om 21:34. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik hoop NL.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weinigen die durven ...
|
|
|
#4 |
|
|
Spanje
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spanje gaat heel de wedstrijd domineren maar gaat het weer moeilijk hebben om te scoren.
Nederland daarentegen gaat spelen zoals ze al het hele tornooi gespeeld hebben, zuinig, saai. maar ze gaan in een dol kwartiertje 2 doelpunten maken waaronder 1 met ofwel ongelooflijk veel geluk ofwel met een gecontesteerd doelpunt, iets met hands of buitenspel. Aangezien het Debleeckere is die fluit (hoop ik), gaat die door de gehele voetbalwereld uitgespuwd worden voor dat ene doelpunt, maar dat mag de pret niet drukken: Nederland wordt wereldkampioen!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
geef toe, Zwartengeel, wij hopen allebei dat zo een scenario uitkomt. alleen al om de reacties van bepaalde Henri's en systems te lezen!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
laarsjes
maar doe bij dit weer toch maar sandaaltjes (al heb ik al dingen gezien die in de richting van een combinatie gaan ik hoop dat Nederland wereldkampioen wordt, maar als het voetbaltechnisch allemaal een beetje normaal verloopt, moet het Spanje worden, ze spelen bij tijds briljant voetbal, heerlijk om te zien. verder : zalig zwoel weer zonnebrilletjes korte zomerjurkjes spaghettibandjes zomerse wispelturige briesjes witte slipjes t leven is mooi ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ik hoop dat de spelers na de match van shirts ruilen
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaag net als gisteren nog eens de proef op de som gedaan en willekeurig op het werk een aantal Vlamingen en Franstaligen gezegd dat ik zondagavond naar Nederland ga om de finale te zien. Terwijl de meeste Vlamingen mij aankijken alsof ik van een andere planeet kom, reageren de Franstaligen daar zonder uitzondering heel neutraal op. Het is werkelijk opvallend hoe het begrip 'ollanderhaat' hier bij ons een haast exclusief Vlaams verschijnsel blijkt te zijn...
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Minister-President
|
Spanje. Omdat ze niet, zoals de Hollanders, pretenderen dat ze 'effe gauw die Beker naar huis gaan halen'. De arrogantie van die gasten is toch wel ongelofelijk.
|
|
|
#13 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waren het niet de Duitse kranten die eergisteren schreven dat ze na de eerste halve finale alvast de tegenstander voor Duitsland in de finale gingen kennen?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Minister-President
|
Van de Teutonen vind ik overigens hetzelfde.
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk, maar als Henri1 met zoiets afkomt is het weer zure Belgicisten langs hier en Hollandershaters langs daar.
Het gaat gewoon om sport. Moge de knapsten besten winnen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 juli 2010 om 08:53. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voe...uitsland.dhtml
Straffe gast, onze Paul..hij heeft het duits tornooiverloop FEILLOOS voorspeld.. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|