![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misbruik galore de laatste tijd.
Als er iemand opgepakt wordt wegens criminele feiten, en hij heeft iets te maken met 't Vlaams Blok, dan wordt dit gemeld als deel uitmakende van de Vlaams Blok mentaliteit. Zonet nog gezien op TV: nieuwslezer begint feit over een persoon die in een na een caféruzie op mensen begint te schieten als 'Vlaams Blok gemeenteraadslid...' Alsof de slachtoffers en de rest bijzaak geworden zijn. Citaat:
Dat bewijst ook iets over ThePiano: dat de slachtoffers hem in werkelijkheid niks schelen, hij post dit als mom om op 't Vlaams Blok te kunnen hekelen, blijkbaar is enige inleving in de slachtoffers hem volkomen vreemd. Ik, en hopelijk nog anderen op dit forum, redeneer als volgt: Als er systematisch en langdurig misdaadconnecties aan 't licht komen met een bepaalde politieke partij dan is dit een teken dat die partij haar leden niet zorgvuldig genoeg selecteert. Als het moedwillig gebeurt, dus degenen die selecteren weten dat het lid in kwestie een laakbare reputatie heeft, dan moet degenen die de selectie uitvoeren aangepakt worden, en daarna eventueel de partij. Hoeveel misdaden met Vlaams Blok connecties zijn er geweest dit jaar? Vorig jaar? En dan moet je vergelijken wat de percentuele verhoudingen bij andere partijen zijn. Als er dan blijkt dat de Vlaams Blok 'score' hoog is, dan kun je gefundeerd stellen dat ze dringend iets moet doen aan haar selectieprocedure. En dat is nog steeds een heel eind weg van de hele partij over dezelfde kam scheren. Kortom: hoe meer ik deze smeerlapperij zie op fora of op TV hoe meer ik overtuigd ben om daarom alleen al te stemmen op de partij die er het slachtoffer van is. En dan nog iets: de daders worden niet meer vermeld als Piet V.L. uit V. zoals meestal in de krant maar met volledige naam en plaats. Ik dacht dat de wet voor iedereen gelijk was? Waarom hier uitzondering? Terug dezelfde reden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Hetzelfde gebeurde toen die VLD-mandataris "per ongeluk" zijn buurjongen neerschoot (nu ja, vooral door zijn eigen lompheid).
Als er een Marrokaan geschoten had had jij (of in elk geval een andere blokker)er waarschijnlijk als de kippen bijgeweest om het hier te posten en te veralgemenen. Boontje komt om zijn loontje.
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek eens mijn posts op, dan die van ThePiano en vergelijk. Eerst dat doen en dan antwoorden op dit topic is teveel gevraagd zeker? U doet exact hetzelfde als wat U 'waarschijnlijk' van me vindt. En: U hebt het zopas zelf bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was de definitie van hypocriet nu weer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat is ook een denkfout van de rechter die zegt dat het herhaaldelijk weergeven van die cijfers het veralgemenen en stigmatiseren van een bevolkingsgroep is. We de politie heeft en geeft die cijfers ook halfjaarlijk weer. En het zijn exact dezelfde cijfers welke het Vlaams Blok gebruikt. Zijn die mannen dan ook allemaal racisten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik ga mij vanaf nu onthouden in deze bijzonder oninteressante discussie.
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog maar eens een bewijs dat de ene veralgemening aanleiding is voor de andere. Ik vind er niks grappigs aan, want zonder zou dit forum stukken meer inhoudelijke discussies tellen. En waarschijnlijk de politiek zelf ook. Maar die van vandaag van ThePiano vind ik veruit de strafste, omdat ze nogal gewetenloos is tov de slachtoffers. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag zeggen wat je wil, maar het VB is wel consequent. Als een van hun mandatarissen duidelijk misdadige daden stelt, word ie uit de partij getrapt.
Bij andere partijen levert het, als voorbeeld, een cursusje economie in Oxford op. Wie zijn de echte misdadigers?
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorgedreven en opzettelijke nieuwsmanipulatie lijkt me een toepasselijker beschrijving. |
|
![]() |
![]() |