![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Haha, en ik ben die discussie tussen darwinisme en creationisme (of ID) al lang beu.
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” Laatst gewijzigd door Antman : 4 juli 2010 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Driewerf, wat ben jij een Harrychristus, zeg...
Ik zou zeggen, keep on trippin' !
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Evolutieleer en Darwinisme zijn niet echt hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Evolutieleer en Darwinisme zijn niet echt hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ongeveer de status van de evolutie-theorie volgens Darwin: een hoax waar te velen belang bij hebben dat ze blijft bestaan, en die dus kritiekloos wordt herhaald tot de mensen beginnen te geloven dat iets dat zo dikwijls herhaald wordt wel waar moet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mag er dus van uitgaan dat jij wel even alle vondsen en theorieën gebaseerd op geologie,eolutieleer en ontelbare andere disciplines die ze ondersteunen , kan ontkrachten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
der is hier al ne ganse draad waar hij dat soort onzin heeft uitgekraamd, stimuleer em nu niet om opnieuw te beginnen
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand als Darwin kan een reactie (idee, boek, lezing, liedje ..) introduceren, maar die kan niet in deze reactie geloven, omdat hij in zichzelf en in alles moet twijfelen. Waarom? Volgens evolutionistische beredenering zijn we tot ""mensen"" met zintuigen en bewustzijn geëvolueerd. Theologisch gezien moet deze beredenering blokkeren door vragen als ben ik? waarom moet ik zijn omdat ik ben? waarom moet er iets zijn omdat ik het zie of hoor? Theologisch verkeert het evolutionisme in een groot probleem, laten we dit even opzij zetten, en we gaan het van binnenuit evolutie bekijken. Als iemand zegt: "ik ben" of "er is evolutie" dan is deze overtuiging in tegenstrijd met de evolutie, maar waarom? Bon, we zijn nonstop aan het evolueren en "zijn" of "evolutie" zijn twee termen die we uit een beperkte aantal termen hebben gekozen, er is een limiet en deze beperking ligt aan de beperkingen van de bronnen van de taal en/of kennis in het algemeen. Wie zegt dat we "het vuur" als "vuur" gaan ervaren als onze huid verandert? Wij hebben vijf zintuigen dus mijn pizza al tonno ligt hier voor mijn neus omdat ik het zie, ruik en proef, maar wat dan als ik het ook met 5de en 6de zintuig kan waarnemen/ervaren? Wat als ik het met 10de, 100ste, 1000ste, 106ste of 1012ste zintuig kan ervaren/waarnemen? Die beperking zou dan groter en groter worden, maar kan ook kleiner worden indien de evolutie mutationeel werkt. We gaan meer/minder termen bijvoorbeeld krijgen maar de betekenissen veranderen ook, en "evolutie" moet ook veranderen; als de betekenis van "evolutie" verandert, dan verandert ook de praktische nut of de manier hoe men daarover oordeelt. Conclusie: evolutie van mutationele evolutionisten is de terugkeer van de sofistiek. Laatst gewijzigd door porpo : 6 juli 2010 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Wel, er is toch ook geen echt substantieel bewijs te vinden voor die evolutie hoax? Ik vind het altijd hilarisch als mensen zeggen van wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=130359 Alle argumenten van de creationisten zijn daar weerlegd. Veel leesgenot en de groeten aan Khwajagan ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 6 juli 2010 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |