![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat ik de HP TouchSmart tm2t ga bestellen in de toekomst.
Aangezien mijn laptop een oud beestje is ben ik op zoek naar een opvolger. Nu met de huidige hype van tablet's was ik wel benieuwd of een tablet niet beter zou zijn. Voor de klas zou het ideaal zijn Na vele internetopzoekingen had ik bijna de hoop opgegeven. De meeste tablets die uitkomen draaien op android en dat zegt me niet echt veel. Een iPad is te duur vind ik voor wat het aanbiedt. Nu zag ik deze week de HP TouchSmart tm2t staan op de amerikaanse website van HP (in de Benelux blijkbaar niet verkrijgbaar.) Het is goedkoop, heeft een toetsenbord en kan office draaien. Wat me het meeste bevalt is de pen, zeer handig in de klas om notities te maken. Echter de keuze is nog niet definief, dus vraag ik me af wat jullie zouden bestellen en waarom? HP TouchSmart tm2t ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hebt ge het nodige voor redelijk grafische applicaties? Zo nee zou ik gewoon een lichtere tablet kopen, tenzij ge echt een toetsenbord wilt hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Grafisch zou ik photoshop elements willen installeren. Daarom dat ik deze laptop dan ook als ideaal beschouw. Maar suggesties zijn altijd welkom.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook iets gelijkaardigs uit van Lenovo ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar waren de recencies minder lovend over. Het voordeel van de HP is dat ie een grafische kaart (weliswaar een budgetkaart) heeft ipv een Intel HD.
Bovendien is de Lenovo duurder hoewel ik moet toegeven dat Lenovo wel betere kwaliteit is. (proffesioneel)
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen en dat heb je natuurlijk met een tablet, staat dat in no time vol vuile vingers he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet ge nu met zo'n ding?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar heb je doekjes voor.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Schrijven, in de klas notities nemen en ze staat direct in op uw pc. Moet je achteraf je notities niet typen op je pc. Op dat gebeid is een pen een zwaar voordeel.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is notities nemen op een gewoon blad niet goed genoeg? Ik heb mijn notities nooit op pc getypt achteraf. Dat is dubbel werk.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn samenvattingen dienen behalve om te studeren ook als geheugensteun als ik iets niet goed weet. Een soort ecyclopedie.
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Gemakkelijste is om te bestellen uit de VS en deze te laten aankomen in Nederland. Een nederlands postbedrijf zorgt ervoor als je via hun werkt dat je in de VS een adres hebt zodat je kan bestellen. Nadeel is wel dat je iemand moet kennen in nederland.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke deftige student maakt toch samenvattingen? En die dienen toch altijd "behalve om te studeren, ook als geheugensteun...". Vraag blijft: wat doe je met zo'n ding? Behalve eigenlijk krek hetzelfde als gewoon met pen en papier, maar dan met meer show en een hoger gadgetgehalte. En pakken duurder. Een luxestudent. Dat ben je dan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 februari 2011 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Succes ermee. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 februari 2011 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Koop je een andere adapter
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Kost allemaal geen geld zeker?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |