![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Gisteren (11 juli) heb ik toevallig heel wat kilometers afgelegd. En wat me opviel in de 5 gemeenten die ik doorkruist heb: ik heb exact 1 Vlaamse vlag gezien... Als mensen dan toch zo lauw staan tegenover Vlaanderen dan waarom zo veel stemmen voor Vlaamsnationalistische partijen? Is het omdat, zoals mijn buurman stellig beweerde, dat mensen dat De Wever geen seperatist is maar zo bestempeld wordt door die "kwaadaardige" media of was het wat we vroeger met het VB zagen een foertstem. Wat niet verbazend is na het hemeltergende geklungel van Leterme...
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 12 juli 2010 om 13:41. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan bent u niet in het waasland geweest. Vlaamse leeuwen a volonté.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 juli 2010 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() In Vlaams-Brabant niks...
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Tutututut. 5 gemeenten en je hebt heel Vlaams-Brabant gezien of wat? Welke Vlaamse gemeenten waren dat, aub?
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De door-en-door brave, diep-goedige Vlaams-Brabanders kennende, zou ik geneigd zijn te denken dat de inboorlingen er de voorkeur aan gaven rekening te houden met de kwetsbare ziel, de tedere gevoelens en het zwakke hart van hun Franstalige land- en streekgenoten, en een zekere terughoudendheid en ingetogenheid aan de dag te leggen bij de viering van hun feest.
Of misschien zagen ze er gewoon tegen op om vandaag op de voorpagina van La Dernière Heure op een halfslachtige, als reportage vermomde haat-campagne te worden getrakteerd. Het is overigens nog steeds best mogelijk dat u die heel wat kilometers toevallig met de ogen in de broekzak aflegde. Wie zal het zeggen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 juli 2010 om 14:01. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben ik nu tegen onafhankelijkheid?
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Bij ons hebben er veel het beest uitgehangen.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Was het gisteren de vlaamse feestdag ?
Werkelijk niks van gemerkt (en ik wist het nog niet eens, kompleet aan me voorbij gegaan). |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Politiek heeft dan ook veel meer te maken met geldbeugels dan met nationalistische gevoelens. Wallonië en Vlaanderen zijn geen twee landen zoals wel eens beweerd wordt. In beide delen van ons land denken de meeste mensen aan geld. Laatst gewijzigd door Robinus V : 12 juli 2010 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 12 juli 2010 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 juli 2010 om 15:03. |
||
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() In mijn streek was ook het maar povertjes. De vlaggen van het Belang van Limburg (de krant organiseerde toevallig iets in de buurt) waren zelfs talrijker. En dat waren er al niet veel.
Laatst gewijzigd door system : 12 juli 2010 om 15:08. |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Hier waren de kleuren oranje en rood volop aanwezig, maar niks vlaams gezien.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Die zullen nu dan met een goede kater zitten. Zowel lichamelijk als geestelijk. Het kan niet alle dagen kermis zijn natuurlijk. Bij ons in Limburg echter is er wel minstens één keer per week vlaai, kermis of geen kermis.
Laatst gewijzigd door system : 12 juli 2010 om 15:40. |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Wel grappig: de belgicisten hebben geen vlaggen gezien, de Vlaams-nationalisten juist heel veel. Binnen 9 dagen gaat het het omgekeerde zijn zeker?