![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zigeuners zijn vertrokken uit Wingene en hebben zich nu op het festivalterrein in Dour gesetteld. Ondanks verbod van de gemeente en de eigenaar van het terrein. Voor mij geen probleem dat ze op een weiland van een ander willen gaan staan, maar huur het dan af na onderling akkoord.
Ik heb niet meteen een draad gevonden over de tournéé van de 250 caravans door vlaanderen en wallonië, ik vind het vreemd dat daar zo weinig over gesproken wordt eigenlijk. http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4782990979.htm
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Titel is wel vrij misleidend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah ok.
jah, die draad had ik inderdaad nog niet opgedaan ![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() 't Zal wel weer burgerlijk van mij zijn om te vinden dat die zigeuners manu militari moeten het land uitgezet worden?
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hebben ze in frankrijk grond van zichzelf? lijkt me niet eh.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang zij geen overlast bezorgen, mogen zij zich parkeren waar ze willen.
Maar wanneer die boer zijn oogst vernield is, moeten die zigeuners hem daar wel voor vergoeden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo denk ik er ook over...."Hooiland",of voor de leek,een mooie weide schijnbaar zonder koeien, is geen "vrije ruimte",inwoners uit een agrarische grootmacht als Frankrijk zouden dat eigenlijk behoren te weten
![]() Laatst gewijzigd door kelt : 27 juli 2010 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar dat is het juist dat hebben ze gedaan, de boer wou net gaan oogsten om voedsel te hebben voor zijn dieren hij heeft € 1000 gekregen (€ 300 zigeuners, de rest gemeente) maar 'k denk da hij daar niet ver mee gat komen, ik vind dat den boerenbond daar is me zijn zwaarste tractors moet overrijden, ze staan wel zonder afspraak op privé-eigendom en de politie die staat erbij en kijkt ernaar, als jij u met een mobilhome 1 dag op een parking aan de kust durft te zetten zit er een PV onder u ruitenwisser
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen die mensen ook gaan staan waar ze willen, maar dan mogen scoutsgroepen en dergelijke dat ook. En dan mag ik ook gaan wildkamperen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De hoogste tijd dat die boer eens wat gier over zijn land gaat uitrijden. Bij voorkeur varkens- of kippestront, want die stinkt het hardst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben 300 euro betaald voor hun schade, trouwens. Dat is NIKS. Dat dekt totaal de kosten niet, langs geen kanten. Ik vind dat getuigen van een oneindige arrogantie. Ze zeggen van zichzelf dat ze 'op reis' zijn maar je kan niet verwachten dat je voor nog geen 1 euro per persoon eventjes een week ongevraagd op iemands weiland mag verblijven. De "gastheer" uitschelden voor nazi is ook niet zo respectvol. Ik zou ze toch niet in m'n tuin willen. Wil jij ze op je terras?
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(tot in de jaren tachtig deden milieumisdadigers dit op vrijkomende percelen om hun zwijnemest gewoon kwijt te raken,maar dat was een ander verhaal dat gelukkig gesloten is) Laatst gewijzigd door kelt : 27 juli 2010 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook niet Centurio Bart die progressie moet maken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind toch dat mensen fundamenteel het recht hebben om ongenode gasten te weigeren op hun eigendom. Ik kijk uit naar de argumenten van de mensen die me hierin ongelijk geven.
![]() |