![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect voor zijn werk, maar hier maakt Assange zich even belachelijk. Toch?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet echt. Moet hij misschien een plannetje tekenen zodat de CIA of andere liefhebbers hem gemakkelijker kan ontvoeren? En doe nu niet alsof de CIA geen staatsburgers van soevereine landen ontvoert op hun grondgebied, want daarvan zijn meerdere gevallen gedocumenteerd.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 15 december 2010 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Interessanter is om aan de weet te komen wie en wat de term "Zweden" precies inhoudt.
Ik zou graag de dagvaarding willen zien die het Britse OM in handen heeft. Staat deze ook op "Wikileaks?" Met het lezen van de dagvaarding krijgen we wat meer duidelijkheid.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter verduidelijking : ik heb veel respect voor Assange en geniet met volle teugen mee wanneer ik de informatie van Wikileaks lees. Ik denk ook dat het verhaal van Zweden 'opgezet' spel is en hoop dat Assange vrij komt. Al was het opdat Wikileaks ook het boekje zou openen over de Chinese, Noord-Koreaanse, Iraanse of Venezueliaanse diplomatie. Maar dat betwijfel ik.
Maar goed, on topic : Als je honderdduizenden pagina's 'lekt' over gesprekken tussen diplomaten en regeringsleiders, , wat niet allemaal in het openbaar hoeft te gebeuren, als je adressen van militaire installaties op het net gooit, en zelfs dreigt met het openbaar maken van namen van mensen in 'gevoelige functies', dan moet je zelf niet verwachten dat de overheid informatie over uw eigen geheim zou houden. Ik kan best begrijpen dat er in de rechtzaal werd gelachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hij moet niet van zijn oren maken, het is idd hilarisch. Maar meer kan je ook niet verwachten van iemand die 'vrije' informatie verkoopt aan de hoogste bieder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() En ondertussen is Amerika de aanklacht rustig aan het voorbereiden. Die condoomzaak wordt straks rustig afgewikkeld, en daarna leveren de Zweden hem uit.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 december 2010 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Assange maakt geen geheime schuiloorden met belastingsgeld. Hij heeft dan ook niets te verantwoorden. Onze leiders die wij gekozen hebben en met belastingsgeld hun woning inrichten moeten dat wel verantwoorden.
Assange heeft trouwens geen schuilplaatsen of namen van informanten vrijgeven of wat dan ook. Alleen gevaarlijke doelwitten voor aanslagen. Wat ben je met zo een lijst ? Hier stond helemaal niets nieuw in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Wedden we dat het gekraakt wordt? Dan liggen die gegevens ook op straat. Hoezeer ik ook tegen die leiders inga, niet akkoord. Zij moeten hun verantwoorden voor hun daden, voor de manier waarop ze omgaan met hun belastingsgeld, maar bij het geld dat ze krijgen als "loon" zijn ze net zo vrij om in te richten hoe ze willen. Als je bedoelt hoe ze hun kabinet inrichten, dan heb je wel gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() En dus tevens geen zinnige doelwitten, voor de duidelijkheid.
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Dankzij Wikileaks weten we dat diplomaten het ook niet zo nauw nemen met medische geheimen. Waarom wikileaks dan wel met hun geheimen ?
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4889710854.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Ondertussen zit Assange in een mooi kasteel van een 'vriend' in Suffolk. Het kon slechter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Mss gewoon om de pers buiten te houden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Wel knap van je, dat jij al weet wat er in dat bewuste bestand staat. Je overschatting van de CIA is ook wel schattig. Het is wellicht dankzij hun fantastische SIGINT (met dank aan de NSA) dat ze geregeld onschuldigen oppakken omdat ze dezelfde naam hebben (of toch ongeveer) als verdachte terroristen. Een 256-bits versleuteling is trouwens niet te kraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Now, amusingly, while one part of the US media openly calls for Assange's assassination, another part of it attacks him for having been in hiding" (Gene Callahan)
Lijkt me correct.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://cryptome.org/0002/wl-diary-mirror.htm Als CIA/NSA het kraakt zullen we het nooit weten, waar ik mijn geld op zet is die ene slimme hacker (groep). Dit is een uitdaging, geen vervolging, geen inbraak en als je erin slaagt mag je verdomd zeker zijn van een vetbetaalde job bij de overheid van je keuze. En een internetstatus om U tegen te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |