![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Toch wel straf dat Wouter Beke gisteren in het Journaal van 7u komt verklaren dat de CD&V - tot een 10-dagen geleden - de enige partij was die de herziening van de financieringswet op de agenda wouden plaatsen... of heb ik iets gemist?
Laatst gewijzigd door johan d : 26 augustus 2010 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt duidelijk iets gemist, nl. het feit dat Wouter Beke liegt. De herziening van de financieringswet en de splitsing van BHV zijn de hoekstenen van deze staatshervorming. Dat de N-VA aan het eerste punt geen aandacht zou besteden is te gek voor woorden. Wouter Beke kon trouwens de onderhandelingsagenda van de N-VA niet kennen, deze is alleen bekend voor de ingewijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ach de tjevenpartij probeert wat Vlaamse kiezers terug te winnen. Morgen wordt dan weer de Belgo-nationalist Eyskens er op uitgestuurd om de unitaire Belgen te paaien. Van alle walletjes willen eten, dat is toch het wezen van de CD&V zelf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De tsjeven zijn zich aan het hergroeperen om terug sterker te worden. Zulks is immers levensnoodzakelijk voor een machtspartij pur sang.
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ohja, en hun eigen leugens geloven, dat doen ze ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() CD&V springt van Belgicistisch naar Vlaams wanneer het hen uitkomt denken die nu echt dat de mensen dat blijven geloven (ik in ieder geval niet)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar waren er bij de laatste verkiezing toch minder die de leugens van de CD&V blijven geloven. Nu zijzelf nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
OP NAAR DE KIESDREMPEL ERMEE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Tsjeven, het zijn en blijven tsjeven in het hoogste kwadraat en zijn voor geen milimeter te vetrouwen. Nu proberen ze zich aan de kar van N-VA te spannen en zich zo Vlaams opstellen. Tjonge, tjonge, wie gelooft deze mensen nog...
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 2007-2010 is er niemand die dat nog gelooft. Het is afgelopen met de CD&V, ze gaat naar de 10-12 pct, wat haar reële ACW-sterkte is.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Denk je echt dat hun 17 % van in juni nog niet hun dieptepunt is, hoop het met jou mee; dat ze echt een partijtje worden.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Als het echt nodig zou zijn, zouden ze Vangheluwe kunnen vragen...
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Torfs heeft met de zaal Vangheluwe een mooie kans gekregen om te laten zien dat hij veel meer is dan een hansworst. Zoals de n-va de lijst BDW geworden is, zal de cd&v succes kennen als de lijst-Torfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve de lijst-Torfs, dus. Straks komt die misschien nog één keer net boven de 20%, en daarna is het onherroepelijk: over and out, and good riddance! Ik zal er alvast geen één traan om laten, wees gerust.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Jammer genoeg voor jou zijn de Belgicisten zelfs niet meer in staat om een noemenswaardige lijst in te dienen. Om historicus Bruno de Wever te citeren: "wij zijn allemaal flaminganten geworden." Elke Vlaamse politieke partij streeft naar meer Vlaamse autonomie, bijna alle Vlaamse partijen streven naar confederalisme. En dat is maar goed ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |