![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moge die hoorn van dat arme beest dwars door je longen komen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onbeschofterik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik hoop van u hetzelfde, Derk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Onbegrijpelijk hoe die stieren steeds weer de voorpagina's van kranten, tijdschriften en websites halen. Is dat nu nieuws ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat idd de laatste vaak in het nieuws, omdat men zich nu ook in Spanje begint te realiseren dat dit dierenkwelling is. Iedereen die daar toeschouwer is is medeschuldig, geen toeschouwers, geen dierenkwelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is't maar nèt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() En ik die dacht dat het ene draad over de Wever was...
Een surrealistische foto..met in het midden een dier met een soort van 'vernietigingskamp' tatoeage die holocaustoverlevenden doet rillen..op de voorgrond een paar mensen die net lijken wakker te schieten of zich af te vragen waar al die drukte over gaat en bovenaan een dame die naar de frigobox lijkt te grijpen om het op'haren gemak' eens te bekijken... Ik wens niks..maar dit is een risico van het vak, net als in de goot gaan staan bij een autorally.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Nederlanders met hun vermanende vingertje alweer. Dat zijn dan diegenen die erbij stonden als de moslims werden afgevoerd om afgemaakt te worden. Ze stonden erop te kijken en vonden het goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leer mij Spanje en hun omgang met dierenleed niet kennen. Twee maanden terug hebben wij onze 3de Spaanse Galgo geadopteerd. De refuges zitten er momenteel weer overvol, en aan de killingstations wil ik zelf niet denken. Het is dweilen met de kraan open zolang Europa geen sancties wil ondernemen tegen Spanje. Hier een link naar de site van GINB. Wie een sterke maag heeft kan bovenaan het tabblad "dierenleed" aanklikken. http://www.greyhoundsinnood.be/IndexNL.htm En wat die stier betreft: Dikke proficiat, spijtig dat je er niet meer op je horens kon scheppen.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Wat hebben Arabieren hier nu mee te maken?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geft me liever nog een pint of ne wiski... iof moettekik kome zsteke?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leuk nieuws. Viva los toros!
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() 'k Heb je gemist, wat deed je gedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Dank je, meid.
Ik deed vanalles leuks gedaan met toffe mensen en dat zo'n beetje overal. ![]() Nieuwe mensen in mijn leven gekomen waar ik me heel goed bij voel. PS: Als jij nog eens in Hasselt bent, laat gerust iets weten. |
![]() |
![]() |