![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ayatollah Khameini moet van muziek niet veel hebben. Vermits zijn opvattingen als bevelen moeten worden opgevolgd, mag muziek niet langer onderwezen of bestudeerd worden...
Nog maar eens een zoveelste uiting van de " verdraagzaamheid " der islam-aanhangers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is een verbod dat alle andere verboden op het "studeren" of "bestuderen" van iets voorafgaat. We hoeven ons geen zorgen te maken over een eventuele Iraanse A-bom
van zodra er alle studie-praktijken verdwenen, want verboden zijn.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is allemaal de schuld van het Westen, de Joden, de VS en het Vlaams Belang nah!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Boudewijn zou graag abortus illegaal gezien hebben. Is wat iemand wil maar niet uitgevoerd wordt en geen wet is belangrijk nieuws? Dit 'nieuws' is eerder onderdeel van een progagandacampagne. Er gebeuren heel wat belangrijkere FEITEN in de wereld elke dag. (Ik lees zonet bv. vandaag een geparkeerde camionet gevonden in Mexico met 8 vermoorden erin, en elders in Mexico zijn 8 jongeren die konijnen aan het jagen waren eveneens vermoord, ook vandaag. Verder bijvoorbeeld: de twee bomaanslagen tegen de media in Colombia deze zondag zijn volgens de president van het Colombiaans Congres veroorzaakt door 'extreem rechts' afgaande op de modus operandi, enz...)
(als het al waar is trouwens want van leugens is men niet vies in dat soort van campagnes) Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 augustus 2010 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iran kondigt aan vandaag zijn olie niet meer te zullen verhandelen in dollars én Euros als gevolg van de sancties tegen Iran door de VS en Europa.
Belanrijker nieuws zou ik zeggen. Wat Europa met die sancties hoopt te bereiken, tenzij anderen een pleziertje te doen ten koste van zijn eigen positie in de wereld, is me een raadsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() De CIA gesponsorde green movement en sponsoren van Jundullah terroristen heeft niet gewerkt. Al die terreur en onrecht tegen Iran brengt hen enkel dichterbij. Samen ten strijde om de imperialistische parasieten te verdrijven bij een mogelijke inval.
Laatst gewijzigd door Chaoz : 16 augustus 2010 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is nou eenmaal de realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Nieuwe forumnaam Zeikstraal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat alleen maar een goeie zaak.
Al eens muziek uit die contreien gehoord ? Ik begrijp dat ze dat willen verbieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik snap weinig van jullie humor of waar jullie op aansturen maar ik bemerk dat je de discussie uit de weg gaat.
Mij goed, hoor. Laatst gewijzigd door Chaoz : 16 augustus 2010 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat wilt u hier in godsnaam verder mee zeggen ? zwaargelovigen hier in Nederland mogen geen TV kijken . In China wordt het internet gescencureerd.
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak mij dan toch zorgen als zulke mafketels mischien morgen over atoombommen gaan beschikken ?!!! |
|
![]() |
![]() |