![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgend gazettenbericht verontrust mij.
link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20091015_067 of ook: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...um-bouwt.dhtml titel: Vandalen richten ravage aan bij Gents bouwbedrijf maar die titel is misleidend !! want een stukje tekst: Citaat:
Citaat:
Ten eerste, is dit een zware provokasie naar de regering, het gerecht en de polisie. Eigenlijk naar onze 'maatschappij'. Ten tweede, is dit een zware provokasie naar ekstreem rechts. Om nu nog 'in de gazet te kunnen komen' moet ge even zwaar (of nog zwaarder) uit de hoek komen. Die daders moeten absoluut zo vlug als mogelijk opgepakt en veroordeeld worden, niet voor gewoon vandalisme, maar wel degelijk voor iets van staatsgevaarlijke of maatschappij-ontwrichtende misdrijven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 oktober 2009 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ANgsthaas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me nog dat para's de rijkswacht assisteerden, bij kontroles aan grootwarenhuizen, godbeterd niet in Brussel alleen maar over gans Vlaanderen.
Daarbij staat in mijn mail niet dat ik bang ben, wel verontrust. O.a. omdat "er meer zotten los rondlopen, dan dat er vastzitten", diksit die kommissaris van de dienst van de verdwenen en verlopen gelopen kindjes, in het nieuwsblad van een paar jaar geleden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hopla, in een andere toppic wordt er dan beweerd dat "links" in de gaten houden niet nodig is, ...
blijkbaar doen ze inderdaad wel wat meer dan gewoon derby pils zuipen en uit de werken van hun grote voorbeelden citeren... De staatssicherheit doet er goed aan om zeker het volgende concert van uiterst rechts goed in de gaten te houden ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd van de Bende van Nijvel en van de CCC.
Bwa, dat viel eigenlijk wel mee ... zo 10 doden of zoiets in één klap toen in Aalst .. of dat bommeke van de ccc aan ik geloof de kredietbank ... de gazetten moesten geen prutsnieuws zoeken om de eerste bladzijde vol te krijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de uitvoerende macht (regering) op die wijze gehinderd wordt om een gebouw op te trekken, ter uitvoering van een wet (de wet op de vreemdelingen ...), verhindering door middel van een dergelijk misdrijf waarbij polisie en gerecht een neus gezet worden (jullie zijn onbekwaam, wij durven zoiets want we rekenen op onstrafbaarheid ...), ja, dan vind ik dit een probleem voor onze samenleving. Een paar onnozelaars die banden van jeeps kapot steken, omdat ze niet akkoord zijn dat jeeps mogen gebruikt worden door gewone mensen, ... dat is laf vandalisme. Maar met twintig gemaskerde mannen de zetel van een bedrijf binnenvallen en de boel dermate kapot kloppen, dat is regelrechte politieke intimidasie. (wat een verschil met de plastieken biggenklootjes die gaia - vrank en vrij - deponeerde bij den boerenbond ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Extreem links tuig is veel erger dan eender welke rechts verstandige mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tuig is tuig, of ze zichzelf nu "links" of "rechts" noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]()
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Neen, die spuwen bijvoorbeeld een moeder die met haar driejarig zoontje door de stad wandelt in het gezicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() Dat betwijfel ik sterk. Moslims die ik al ben tegengekomen maken moeders van driejarige kindjes uit voor hoertje. Dat zijn feiten. Want ik heb het gezien en gehoord.
|
![]() |
![]() |