Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2010, 20:26   #1
Cdude
Banneling

Standaard weer een homoseksueel ernstig mishandeld in Amsterdam

Door wie zou het ditmaal zijn?
Citaat:
Afgelopen weekend is er weer een homoseksueel ernstig mishandeld in Amsterdam omdat hij het had gewaagd openlijk homoseksueel te zijn. In de Reguliersdwarsstraat werd deze respectloze anders geaarde door twee jongens van 22 en 27 jaar met een stuk gebroken glas bewerkt. Terecht natuurlijk. In een fatsoenlijke open samenleving als Nederland is helemaal geen plaats voor gays. Die provoceren alleen maar en houden totaal geen rekening met het gevoelige seksuele, doorgaans biculturele, mannelijke zelfbeeld van verder hele lieve jongens, slachtoffers, die het zo kwaad niet bedoelen maar door vooral ú telkens met de rug tegen de muur van de samenleving worden gedrukt terwijl ze met "voorlichting" en "jeugdwerk" makkelijk bereikt kunnen worden.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 20:52   #2
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
echt erg,ik wens het ook niemand toe in een verkeerd lichaam te zitten en onnatuurlijk bezig te zijn ,want je krijgt niks dan last en onbegrip
Oud 28 juli 2010, 20:56   #3
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Get used to it, gays... de Islamisering is nog maar net begonnen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 20:56   #4
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
echt erg,ik wens het ook niemand toe in een verkeerd lichaam te zitten en onnatuurlijk bezig te zijn ,want je krijgt niks dan last en onbegrip
Indien het verkeerd en onnatuurlijk was dan zou het zich nooit blijven handhaven.

Vraagje: vanwaar komt dit artikel?
Oud 28 juli 2010, 21:02   #5
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Get used to it, gays... de Islamisering is nog maar net begonnen.
Seg ben jij in de ban van de moslims ofzo? Wat is jouw probleem eigenlijk?

Islamisering of islamificatie is het proces van de omvorming van een samenleving naar de islamitische religie, cultuur en wetgeving.

Wat is daar zo 'islamisering' aan? Nu mag je mij dat wel eens even uitleggen.

Owja juist, het gaat niet om begrijpen!
Oud 28 juli 2010, 21:06   #6
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht

Islamisering of islamificatie is het proces van de omvorming van een samenleving naar de islamitische religie, cultuur en wetgeving.

Ik ben gelukkig niet in de ban van de Islam, zoals u kennelijk wel bent. Homo-bashing is weldegelijk een symptoom van Islamisering, aangezien elk land waar de moslimbevolking groeit, het antihomogeweld exponentieel toeneemt. Met andere woorden, hoe meer Islam, hoe minder vrijheid voor homo's. Doe nu niet alsof uw neus bloedt, u weet dondersgoed hoe het staat met de rechten van homoseksuelen in Islamitische landen. En die kant gaat het hier ook op. Tout �* fait grâce �* l'Islam.
Oud 28 juli 2010, 21:06   #7
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Indien het verkeerd en onnatuurlijk was dan zou het zich nooit blijven handhaven.

Vraagje: vanwaar komt dit artikel?
Van geenstijl.nl, maar het staat ook gewoon in alle Nederlandse kranten te lezen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:08   #8
individu
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
En we gaan 100 jaar terug in de tijd?

Onnatuurlijk?? Er is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, dit komt bij veel diersoorten voor, en is bijgevolg niet onnatuurlijk. Homofilie is géén ziekte, is niét onnatuurlijk, en die mensen zitten zeker niét in een verkeerd lichaam.
individu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:08   #9
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Owja juist, het gaat niet om begrijpen!
Het is een gekend feit dat er bij dit soort incidenten vaker wel dan niet 'jongeren' met een islamitische achtergrond betrokken zijn, en zeker in Amsterdam.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:09   #10
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door individu Bekijk bericht

Onnatuurlijk?? Er is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, dit komt bij veel diersoorten voor, en is bijgevolg niet onnatuurlijk. Homofilie is géén ziekte, is niét onnatuurlijk, en die mensen zitten zeker niét in een verkeerd lichaam.
Globalmedia noemt zichzelf beter localmedia, want zijn perspectief op de wereld is zo nauw als die van een Biblebelt dorpsbewoner.
Oud 28 juli 2010, 21:11   #11
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat hem doen, hij meent dat immers niet. Het is grote vakantie en de mama is de hele dag gaan werken. Gebrek aan aandacht heeft een rare invloed op mensen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:14   #12
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik ben gelukkig niet in de ban van de Islam, zoals u kennelijk wel bent. Homo-bashing is weldegelijk een symptoom van Islamisering, aangezien elk land waar de moslimbevolking groeit, het antihomogeweld exponentieel toeneemt. Met andere woorden, hoe meer Islam, hoe minder vrijheid voor homo's. Doe nu niet alsof uw neus bloedt, u weet dondersgoed hoe het staat met de rechten van homoseksuelen in Islamitische landen. En die kant gaat het hier ook op. Tout �* fait grâce �* l'Islam.
U bent wel degelijk in de ban van de islam, is een karaktertrek van de islambasher trouwens of wist je dat niet? Je doet niet anders dan zeiken over allochtonen en moslims. Ik heb daar de pest aan. Je doet alsof je de gehele moslimgemeenschap kent..

Hebt u wel gelezen wat ik net geschreven heb? Weet je wel wat "islamisering" is?

Mag ik aub 1 citaat waaruit blijkt dat moslims de schuldigen zijn. 1tje maar, meer vraag ik niet.

Deze reactie is lachwekkend. Wie heeft het over islamlanden, beste islambasher? Wat boeien mij die landen nu. Ik heb altijd al gezegd dat er geen 'islamlanden' bestaan:

Citaat:
Doe nu niet alsof uw neus bloedt, u weet dondersgoed hoe het staat met de rechten van homoseksuelen in Islamitische landen.
Damn, Kallikles had dus toch gelijk.
Oud 28 juli 2010, 21:17   #13
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het is een gekend feit dat er bij dit soort incidenten vaker wel dan niet 'jongeren' met een islamitische achtergrond betrokken zijn, en zeker in Amsterdam.
U mag zoveel schreeuwen over de rotzooi-allochtonen maar de islam zelf heeft hier niets mee te maken. Alsof de islam geweld tegenover holebi's goedkeurt. Bewijzen aanhalen heeft geen zin natuurlijk, die werden al meerdere malen geplaatst.
Oud 28 juli 2010, 21:21   #14
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ben dan wel tegen homohaat, toch is dat laatste argument geen argument in pro of anti homo's. Wetenschappelijk onderzoek toont ook aan dat pedofilie bij dieren voorkomt maar ik mag hopen dat we het daarom ook niet bij mensen toelaten.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:21   #15
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Tsjah dude, hoogstwaarschijnlijk 1 van Uw protégeetjes die gij in andere draadjes zo vurig loopt te verdedigen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:21   #16
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent wel degelijk in de ban van de islam, is een karaktertrek van de islambasher trouwens of wist je dat niet? Je doet niet anders dan zeiken over allochtonen en moslims. Ik heb daar de pest aan. Je doet alsof je de gehele moslimgemeenschap kent..
Ik bash helemaal geen allochtonen. Ik bash mensen van uw geloof. En ja, daartoe behoren ook de gestoorde autochtone bekeerlingen tot de Islam, waarvan ik er meer ken dan ik zou willen. En ja, ik ken een heleboel vriendelijke moslims, maar die juist vriendelijk ondanks hun religie, en niet dankzij hun religie.
Citaat:
Hebt u wel gelezen wat ik net geschreven heb? Weet je wel wat "islamisering" is?
Ik ondervind het aan den lijve, schat.
Citaat:
Mag ik aub 1 citaat waaruit blijkt dat moslims de schuldigen zijn. 1tje maar, meer vraag ik niet.
Dat soort informatie wordt nooit vrijgegeven. Maar iedereen die 1 en 1 bij elkaar op kan tellen weet dat het weer hetzelfde liedje is, dat het altijd is in Amsterdam. Marokkaanse reljeugd...
Citaat:
Deze reactie is lachwekkend. Wie heeft het over islamlanden, beste islambasher? Wat boeien mij die landen nu. Ik heb altijd al gezegd dat er geen 'islamlanden' bestaan:
En waarom dan wel? Natuurlijk bestaan er Islamlanden. Landen waar de Islam de wet is. En het gedrag van veel moslims in Nederland getuigt ervan dat het ook hier die kant op moet gaan. Islamisering, weet je wel...
Citaat:
Damn, Kallikles had dus toch gelijk.
Ach, jij weet niet eens in welke context dat bericht geplaatst is, omdat Kallikles expres de link niet weergeeft. Dus blijf jij * KNIP * maar geloven, ik hou me bezig met belangrijkere zaken.

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 29 juli 2010 om 07:49.
Oud 28 juli 2010, 21:23   #17
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht

De vraag is of zij hun gedrag inspireren vanuit de Koran? Ik denk dat het gewoon wat onopgevoede, wereldvreemde bruten zijn die zich vervelen, en hun zielige plezier halen in wat primitieve spelletjes als mensen pesten enzo.
Ze denken hun gedrag dan te kunnen rechtvaardigen door een bepaalde zin in de koran te gaan letterlijk te interpreteren.
Oud 28 juli 2010, 21:24   #18
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag is of zij hun gedrag inspireren vanuit de Koran? Ik denk dat het gewoon wat onopgevoede, wereldvreemde bruten zijn die zich vervelen, en hun zielige plezier halen in wat primitieve spelletjes als mensen pesten enzo.
Ze denken hun gedrag dan te kunnen rechtvaardigen door een bepaalde zin in de koran te gaan letterlijk te interpreteren.
Dat is ook mijn interpretatie, eerlijk gezegd. Nog niet zo lang geleden had je ook nogal wat autochtone "potenrammers". Die hadden helemaal geen koran nodig om te doen wat ze deden.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 28 juli 2010 om 21:25.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 21:25   #19
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Ik ben dan wel tegen homohaat, toch is dat laatste argument geen argument in pro of anti homo's. Wetenschappelijk onderzoek toont ook aan dat pedofilie bij dieren voorkomt maar ik mag hopen dat we het daarom ook niet bij mensen toelaten.
Zielige reactie.
Oud 28 juli 2010, 21:25   #20
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat er niet om wat er precies in de Koran staat. Het gaat erom dat kinderen die in een Islamitisch milieu worden opgevoed, blootgesteld worden aan haat tegen ongelovigen, andersdenkenden, en andersgedragenden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be