![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...enbrakel.dhtml
Sommige personen dalen écht af naar het niveau van een 'wild beest'... Een kind van 4 de strop over snijden..hoe walgelijk moet je daar voor worden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt wel mee... Welke grapjurk gebood dat men de eerstgeboorne zoon moest offeren, maar bedacht zich later, en mocht de zoon vervangen worden door een lam?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik van mening dat als een moeder haar kind doodt, dit geen uiting van crimineel zijn is, maar van psychiatrie. En dan vind ik de woorden "afdalen naar het niveau van een wild beest" van het niveau van een wild beest.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() waarom zijn het toch altijd kinderen en dieren die t slachtoffer moeten zijn van die godsdienstwaanzinnigen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(voor de rest akkoord met je stelling).
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat godsdienst er hier iets mee te maken heeft, tet. Euh, ik bedoel, Anna.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() ![]() vergeef mij.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Erg treurig... Een jong opgewekt knaapje dat op die manier moet gaan, erg treurig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Open daar dan een topic over. Ik bedoel daar niets verkeerd mee, hoor. Maar ook over dit soort zaken wordt wel eens gepraat, niet. Het lot van Congolese vrouwen maakt dit feit er niet minder erg op.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ge moet dat maar eens aan Urbanus vragen, die had het over een vlaag van gezinsverbijstering ... afijn, 't is geen draad voor humor, sorry daarvoor)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg hoor je meer en meer dat vrouwen de aandacht op deze manier moeten vragen
Kindermoord hier,en kindermoord daar,lijkje in deze hof en elders En dan maar over onze priesters zagen hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ze spreekt onze landstalen niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta mij echter toe te reageren als één verschrikkelijk incident meer aandacht krijgt dan een massale schending van mensenrechten, zoals verkrachting onder toezicht van zowel mannelijke als vrouwelijke VN-waarnemers. Maar, je hebt gelijk. Misschien moet ik daar toch eens een afzonderlijke topic voor opstarten. Maar, weet je, ik doe dat niet. En weet je waarom ? Omdat massale verkrachting van vrouwen al zoveel wordt aangekaart binnen de reguliere media, maar bitter weinig respons geniet. Zelfs niet van de vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat, in een tijd zonder informatica, kindermoord met de mantel der liefde werd toegedekt. Best dat ouderlingen het achterste van hun tong niet laten zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zeker niet eno2,en ik keur kindermoord nooit goed,ook ben ik echt arm geweest,en start geen threads over dingen waar ik niets over weet !!!!!!! Als ik iets start weet ik waar ik over schrijf,geen gespam bij mij !! duveltje382
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opmerkelijk hoe sommige mensen er als de kippen bij zijn om zo'n drama politiek te recupereren wanneer ze een vreemde naam in de krant zien. Dat is pas ècht walgelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |