![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Niet alleen psychofarma hoor.
Nog zo'n "kassamedicijn" dat diabetisch 2 bestrijdt. Althans de syptomen = rest van je leven slikken. Droomziekten voor de grote farma's. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cdude. De farma investeert enkel als er voldoende return is, voldoende afnemers, voldoende patiënten. Hoe zou je zelf als ondernemende zijn. De investeringskosten moeten binnen ons sociale zekerheidsstelsel nu eenmaal worden gedragen door een overheid, de belastingbetaler: individueel leed, bekostigd door ... iedereen. Farma's zijn geen idealisten of wereldverbeteraars hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zijn klinische testen voor? Het lijkt wel een fase 1 ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 23 september 2010 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet ook spuiten en pillen slikken, als ik dat niet doe, sudden death, als ik het wel doe, zal het ook wel niet goed zijn. Zelfde met aspartaan , gebruik ik suiker, wel teveel is coma en dood, te veel aspartaan zult ge wel kanker van krijgen, ... Trouwens Cdude, als ge in den tijd van Tsjernobil tot nu toe zelf bladgroentjes uit den tuin gegeten hebt, zoals sla en spinazie, is uw kans op kanker ook met de nodige procenten gestegen, ... maar ja wat doet ge eraan, dood moet ge toch, dat kunt ge niet ontlopen. Voor ik eraan ga , ga ik toch nog nen dikken druppel drinken, die pakken ze mij niet af. Schol ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom gebruik jij geen Stevia? Na jaren van tegenwerken door de aspartaanvergifmaffia is het eindelijk verkrijgbaar in België Uw Tsjernovb heeft hier geen BAL mee te maken HF. Er zijn genoeg alternatieven tegen D2 die niet zulke bijwerkingen hebben. Het is trouwens een welvaarts/ouderdomssziekte. Gezond eten = geen last van Wat die keuze betreft : mijn neusdruppelstory gelezen? +20 VERSCHILLENDE. Men moet die medische industrie beter reguleren. Laatst gewijzigd door Cdude : 24 september 2010 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
voor blanke +40-jarigen wel, voor andere etnische groepen niet. er is niks mis met keuze en alternatieven. Vrije markt en zo. Ik begrijp de link dan niet tussen een overaanbod en veel keuze-mogelijkheden (en dus een positief effect op de prijs voor de patient) voor vrij afleverbare geneesmiddelen en de regulatie van de medische industrie. Misschien bedoel je wel de farma-industrie?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() De EU-approval wordt wel tegengewerkt, maar Stevia plantjes zijn makkelijk verkrijgbaar en dito op te kweken. En gezien het een paar honderd maal zoeter is dan suiker, kom je met zo'n plantje een eindje toe. Best wel lekker in de thee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plantje is beetje omslachtig. Niet alleen 100 X zoeter, ook ZERO calories. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een artikel dat, verrassend? genoeg in de volgende editie eerder positief werd. sedertdien kook ik geen EOS meer. Citaat:
Kiwi-model? Vind jij 20 X hetzelfde product, met dezelfde actieve stof niet een beetje "overkill"? Waste of resources is waar ik aan denk. Laatst gewijzigd door Cdude : 24 september 2010 om 09:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
![]() Citaat:
Prof Geuns van de kuleuven beweert dat de suikerlobby en de artificiële zoetstoffenproducenten elkaar gevonden hebben tegen stevia, maar dat de suikerlobby grotere invloed heeft. Uit een persoonlijk gesprek na een lezing die hij gegeven heeft aan de KUL dit jaar. Citaat:
Citaat:
En Cdude, ken je het avandia-dossier een beetje? Wat is nu eigenlijk je kritiek?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar is je vrije markt nu? ![]() een kiwi-model voor vrij afleverbare producten. Ik zou niet weten waarom. Ik zou ook niet weten waarom dat zou toegepast moeten worden op voortschriftplichtige geneesmiddelen als er alternatieven zijn om de kostprijs van de gezondheidszorg te reduceren. Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() wat is nu je mening? Waarom vond je dat bericht nu belangrijk genoeg om er een draad voor op te starten?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben er teveel in geïnvesteerd dus pushen we het er maar door. Who cares about the peoples health. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() ah, drogredenen, zeg dat dan
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D2 kan je trouwens ook nog van andere dingen krijgen ook, het hoeft niet altijd te komen van slecht eten, het kan ook veroorzaakt worden door ziektes, hemachromatose bvb. En er zijn inderdaad genoeg Insulines en pillekes op de markt om iets anders te slikken of te spuiten, maar elk medicijn heeft wel een of andere nare bijwerking, het komt er alleen op neer om de afweging te maken waar je het minst rap van dood gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
en laat die onnozele insinuatie maar achterwege. Ik doe onderzoek, maar niet voor een farma-bedrijf het avandia-dossier is, zoals steeds, complexer dan wat ge hier tracht te verkondigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() het is een multifactoriële ziekte, waarin omgevingsfactoren interageren met genetische predispositie. Aangezien de link met een westers dieet (als omgevingsfactor) is aangetoond, is de explosie aan Type 2 diabetes makkelijk te verklaren. Aangezien het westers dieet recent is, en nog geen 60.000 jaar meegaat, waarom zou er dat dan uit geselecteerd moeten zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zocht "verklaring" voor de +40j factor bij blanken. Laatst gewijzigd door Cdude : 24 september 2010 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |