![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() van de BUB-persdienst:
--- Jean-Marie DEDECKER (LDD) SCHELDT FRANSTALIGE BELGEN UIT In het Belang van Limburg van 28-29 augustus 2010 deed de stichter en voorzitter van Lijst Dedecker en tevens senator, Jean-Marie Dedecker, een opmerkelijk stoere uitspraak als antwoord op de vraag naar de politieke prestaties van Bart De Wever, de voorzitter van de N-VA: “Wel, ik vind dat hij dat heel goed doet. Nee, dat bedoel ik niet ironisch. Kijk, de Vlamingen hebben zich altijd laten verneuken door de Franstaligen.” Vervang eens in deze zin “Vlamingen” door “Duitsers” en “Franstaligen” door “Joden” en u ziet het gehalte van deze uitspraak. --- http://www.unionbelge.be/?p=636 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() U heeft wel héél veel fantasie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Man man man met wat houden die zich daar bezig in dat clubje, ze weten zelfs niet eens dat Dedecker volksvertegenwoordiger is (Kamer) en dus geen Senator.
![]() |
#4 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor de mensen die de link niet klikken: die vergelijking staat helemaal niet in het artikel. Ik herinner mij nog dat we in het lager onderwijs, toen we 6 of 7 jaar waren, op de speelplaats tijdens spelletjes allerlei dingen gingen verzinnen, woorden aan elkaar hangen die niks met elkaar te maken hebben, connecties maken die geen steek houden, kortom: gewoon gelijk willen krijgen en agressief doen tegen iedereen die u niet uw goesting geeft. Goed te zien dat sommige mensen nog in contact staan met hun kinderlijke geest.
Laatst gewijzigd door Nexer : 30 augustus 2010 om 01:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
JMD heeft al wat stommiteiten op zijn kerfstok staan, maar dit is zelfs voor hem onbereikbaar laag.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Dat staat dus echt wel letterlijk in dat artikel hé. De topicstarter heeft dus niet veel fantasie, maar de idioot die dat artikel geschreven heeft wel. Je moet toch echt wel een manifest gebrek aan zelfrespect hebben vooraleer je zoiets durft op te schrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() J.M. DD is een "blaas", hij is bezig met de laatste stuiptrekkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ja zeg,
Ze moeten dringend iets doen aan de wachtlijsten voor psychische gezondheidzorg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat hij vroeger eens, "Marie, ik ga naar de bakker," heeft gezegd. Vervang deze zin maar eens door "alle Juden moeten kaput" en je ziet het gehalte van Dedecker.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U heeft geprobeerd andere forumgebruikers wijs te maken dat ik dit citaat verzonnen heb en dat ze dus niet eens de link moeten volgen. Zoals u kan zien aan andere reacties in deze draad is dit u niet gelukt. Laat uw gescheld dus ook maar voor u eigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() delete.
Laatst gewijzigd door teken : 20 september 2010 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Wat een zottenkot...
![]()
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ge "franstaligen" door "moslims" vervangt, is hij ineens ook nog islamofoob!
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |