![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste moderatie team
Moet het kunnen dat één bepaalde forumgast steeds oude threads naar boven haalt,we leven in 2010,graag wat frisse nieuwe dingen op het forum Mijn vraag is nu,kunnen jullie dat niet beperken in tijd,technisch moet dit toch mogelijk zijn hé bedankt duveltje382 |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het probleem niet.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steeds de zelfde threads van jaren terug naar boven halen,het stoort vele mensen wel echt hoor beste Rudy
Jonge mensen posten wel eens iets nieuws,en dan komt die oude rommel er weer over,wij moeten jonge mensen de kans geven om nieuwe maatschappelijke problemen te posten,en zeker deze beantwoord te zien |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dit probleem al meermaals aangekaart, maar de moderatie blijkt ook hier oostindisch doof voor te zijn... Jammer. Dit forum, dat ooit goed begon, zakt steeds dieper weg in een stinkend moeras van stompzinnigheden en debiliteiten. De totale desinteresse van de moderatie van de laatste paar maanden is daar m.i. niet vreemd aan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een autoslot voor posts die al een jaar in onbruik zijn moet inderdaad technisch goed mogelijk zijn.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik zie daar persoonlijk ook geen probleem in ....geef anders eens een voorbeeld ? Wat mij meer stoort is de domme censuur op dit forum , zo heb ik eens een blaam gekregen omdat ik een foto had gebruikt van een kindje in hongersnood , resultaat een verwittiging wegens het posten van expleciet materiaal .
Laatst gewijzigd door Wisord : 9 oktober 2010 om 17:55. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U wel beste moderatie team voor het goed antwoord nu,wat is dat hier nu?
Ben ik daar voor zoveel keren gebannen geweest? |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken je enkele unieke recente maatschappelijke problemen ? |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel problemen wil je dat ik nu post anno 2010? |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() ik zie het probleem daarvan niet in
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat het bovenhalen van oude threads jou niet stoort, wel diegene die het doet. Als je een onderwerp niet wil lezen, lees het dan niet. Of houdt iemand anders uw computermuis vast?
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Ik zie het probleem ook niet. Waar sommigen zich aan kunnen ergeren, amaai. Het is maar internet hoor.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het is wel doodergerlijk als je eigen frisse jonge nieuwe threads steeds maar wegzakken als baksteen (onder begeleiding van een verdacht alcohol- en drugsgeurtje) en die ouwe threads blijven geurig als rozenblaadjes steeds maar aan de oppervlakte dobberen!
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 |
Banneling
|