Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2010, 14:52   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard De gevolgen van de kweddels van de VLD Antwerpen

De VLD Antwerpen kan zich niet neerleggen bij de Wapperende beslissing om een brug onder de grond te leggen.

Maar .. eensgezind zijn ze daar niet over.

Ik denk dat hen dat in Antwerpen zelf misschien wel wat stemmen zal opbrengen (nl. van de Antwerpenaren die zich nu bewust zijn dat ze de rekening van hun metropoolgevoel in hun stadskassa en dito belastingen gaan vinden).

Maar op Vlaams vlak vermoed ik dat ze dit zuur zal opbreken. Een bende onderlinge ruziemakers, die onvoldoende gewicht hebben om hun meningen te kunnen omzetten in beslissingen.

Ik ben benieuwd naar de volgende peilingen. (en naar de volgende Vlaamse verkiezingen, maar dat duurt nog eventjes)
En ook benieuwd naar de gemeenteraadsverkiezingen.

Niemand op dit forum heeft een glazen bol. Maar iedereen heeft wel een mening, die hij kan funderen ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 15:08   #2
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

ik denk dat ze het vooral budgettair bekijken, die kerels willen geen begroting in het rood.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 15:29   #3
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ik denk dat ze het vooral budgettair bekijken, die kerels willen geen begroting in het rood.
Ik vrees dat Bungeneers en Deridder het vooral bekijken in 't voordeel van BDW en van de lange wapper, dus een lange termijnvisie voor hun carrière: Vlaanderen eerst, de Antwerpenaren tweedes.
Je kunt hen dat natuurlijk moeilijk kwalijk nemen, hé.

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 september 2010 om 15:31.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 15:48   #4
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

De VLD wint de volgende gemeenteraadsverkiezing, maar zal weigeren deze failliete stad te besturen.

De VLD wint zowel de vlaamse als de gemeenteraadsverkiezingen : het vlaamse regeringsniveau neemt spontaan de antwerpse tunnelschuld over.

In de nabije toekomst als een of ander boerendorp een "omleidingsweg" zou wensen ten einde de leefbaarheid in de dorpskom te verhogen, mogen ze dat zelf betalen !
In feite zouden we "Vlaanderen" moeten splitsen in een aantal stads- en landelijke gewesten (een 100tal ?) kan ieder gewestje zijn eigen wegenwerken financieren, naar eigen behoeften en inzichten ...

Eindelijk goed nieuws : de totale anarchie is weeral dichterbij gekomen...

Is het dan geen publiek geheim dat de slechte toestand van de wegen in gans België eigenlijk een gevolg zijn van steeds maar naar de goedkoopste oplossing streven, indien het niet over manifeste corruptie gaat bij het uitvoeren van werken (ik geloof dat iedereen weet heeft van werken die op een schandalige wijze mismeesterd werden).

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 18:43   #5
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat is ook de eerste keer.
Ze waren, ten tijde van Verhofstadt, goed in het verbloemen van de begrotingswaarheid, maar ook niet meer dan dat.
Oud 8 oktober 2010, 17:56   #6
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Dat is ook de eerste keer.
Ze waren, ten tijde van Verhofstadt, goed in het verbloemen van de begrotingswaarheid, maar ook niet meer dan dat.
2!!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be