![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Ik was wat aan het rondhangen op het lesoir forum toen ik in verschillende topics links zag opduiken naar éénzelfde pagina, met daaronder de woorden (vertaald hier dan wel): "lees dit, geef dit door aan alle Walen, voornamelijk zij die geïndoctrineerd zijn door de PS"
Het debat focust op de 'linkse partijen' in Wallonië die zich vastklampen aan de 'intersolidariteit' en nog liever het land opblazen dan hun geld zien verloren te gaan. Het debat kan worden samengevat met de volgende zinnen: Citaat:
link: http://www.lesoir.be/debats/cartes_b...nce-797867.php
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant stuk. Bedankt voor de link!
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 | |
|
![]() Thankies, zeer boeiende post
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() daarom ook de reden van mijn post
![]() ik vond het eens iets anders dan de 'normale' lesoir posts.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ach, een liberaal die de liberalen er wil inwringen. Net zo goed een Vlamingenhater als de rest.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 12 oktober 2010 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Is wel naar aanleiding van een artikel uit de krant. Ik hab deze voormiddag al gereageerd daarop. De personen die normaal gezien eindeloos afgeven op de Vlamingen reageren niet op dit artikel. In de titel staat ook niets dat verwijst naar de politieke situatie, vandaar waarschijnlijk.
Toch was ik blij om te kunnen lezen dat er toch ook franstaligen zijn die de huidige situatie niet toejuichen '( en er klinken al meer stemmen dan vroeger, zelfs in Le soir) De zin die je aanhaalt is wel door een Vlaamse poster geschreven!! Laatst gewijzigd door omaplop : 12 oktober 2010 om 21:42. |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() weet je nog over welk artikel het ging? ik zou het dan zeer graag eens lezen
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() de vijand van mijn vijand is mijn vriend?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn er ook een paar die wel zelfstandig kunnen nadenken en inzien dat het 5 voor 12. Maar helaas hangt het overgrote deel af van een parasiterende PS... |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Even, uit een chatsessie van leswaar, van de blog van LVB afgeplukt:
Citaat: