Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2011, 07:47   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard bewakingsfirma zoomt op decolleté : schending privacy ?

http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GKQ34T7VO

prachtig hé, hoe mannen zich zo laten om te tuin leiden door een decolleté. Dat wil zeggen als je wilt stelen binnen de omtrek van zo'n madammeke dat dit zonder probleem moet lukken...

anderzijds wil dit ook zeggen dat de privacy commissie er weer een staartje zal van maken, en dat het meest beknopte land in de wereld waar dankzij deze commissie die zowat alles verbiedt dat mogelijk zou moeten zijn, er weer een wetje bijgemaakt gaat worden. Misschien moeten ze nu straks intelligente software installeren die deze damekes hun decollete fotoshopped en wat platter maakt...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2011, 09:19   #2
Caligula
Banneling

Standaard

Camera's en waarom ze niet werken
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2011, 10:01   #3
Bebob
Provinciaal Statenlid

Standaard

Of ge nu met uw ogen loert of met een camera, waar is het verschil? Als ge zo rondloopt wordt ge bekeken.

Nu ik kan mij wel inbeelden dat mediamarkt niet wil dat haar camera's en security personeel daarvoor gebruikt wordt. De beloerders hebben wel een fout gemaakt tov mediamarkt, maar niet tov die vrouwen.
Bebob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2011, 10:10   #4
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bebob Bekijk bericht
Of ge nu met uw ogen loert of met een camera, waar is het verschil? Als ge zo rondloopt wordt ge bekeken.

Nu ik kan mij wel inbeelden dat mediamarkt niet wil dat haar camera's en security personeel daarvoor gebruikt wordt. De beloerders hebben wel een fout gemaakt tov mediamarkt, maar niet tov die vrouwen.
Camera registreert niet alleen , slaat ook op.
DAT is het verschil.
Oud 12 januari 2011, 10:15   #5
comandante
Banneling

Standaard

Ik zie weinig nut in het begluren van burgers .
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2011, 10:32   #6
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht
Ik zie weinig nut in het begluren van burgers .
ah, tis gewoon menselijk, en anderzijds heeft het geen belang, madame wil gewoon met haar decollete rondlopen, dus als die bewaker daar op kikt, heeft hij natuurlijk zijn verzetje
Oud 12 januari 2011, 11:04   #7
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
bewakingsfirma zoomt op decolleté : schending privacy ?
Zolang men de namen niet vrijgeeft van de geilaards, is er van schending van de privacy geen sprake.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 00:32   #8
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Camera registreert niet alleen , slaat ook op.
DAT is het verschil.
²

Bovendien hangen kijklustigen meestal niet aan ballonnetjes waardoor ze kunnen genieten van een vogelperspectief.... dat dit perspectief op zich al als problematisch en potentieel privacy-schending wordt ervaren staat buiten kijf : zie wetboek
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 08:22   #9
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
²

Bovendien hangen kijklustigen meestal niet aan ballonnetjes waardoor ze kunnen genieten van een vogelperspectief.... dat dit perspectief op zich al als problematisch en potentieel privacy-schending wordt ervaren staat buiten kijf : zie wetboek
Ja zie ik kan er ook niet aan doen dat k groot ben he, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 09:02   #10
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GKQ34T7VO

prachtig hé, hoe mannen zich zo laten om te tuin leiden door een decolleté. Dat wil zeggen als je wilt stelen binnen de omtrek van zo'n madammeke dat dit zonder probleem moet lukken...

anderzijds wil dit ook zeggen dat de privacy commissie er weer een staartje zal van maken, en dat het meest beknopte land in de wereld waar dankzij deze commissie die zowat alles verbiedt dat mogelijk zou moeten zijn, er weer een wetje bijgemaakt gaat worden. Misschien moeten ze nu straks intelligente software installeren die deze damekes hun decollete fotoshopped en wat platter maakt...
En nu is het wachten op de eerste die z'n memorystick verliest met beelden van bodyscans.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 09:03   #11
Anna List
Banneling

Standaard

ik vind dat de mevrouw niet slecht uit de beelden komt, en da's een prestatie ... meestal is de kwaliteit van zulke beelden zo slecht ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 10:26   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vind dat de mevrouw niet slecht uit de beelden komt, en da's een prestatie ... meestal is de kwaliteit van zulke beelden zo slecht ...
Tja. Als het subject al gezien mag worden maakt dat veel goed.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 10:49   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bebob Bekijk bericht

Voil�*.

Ooit op één van de eerste sexual harassment infomeetings, beweerde een collega dat ze het "toch zo vervelend" vond als haar mannelijke collega's in haar decolleté keken. Ik heb toen geantwoord dat ik zou verveeld zijn als ik met een zo uitgesproken décolleté rondliep en ze keken NIET.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 10:53   #14
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

als haar mannelijke collega's in haar decolleté keken. Ik heb toen geantwoord dat ik zou verveeld zijn als ik met een zo uitgesproken décolleté rondliep en ze keken NIET.[/quote]

jaja, eerst investeren ze in een push up, dan kopen ze van de 'grote borsten cremes' dan leggen ze geld op tafel voor een plastische chirurgie, en als ze dan nota bene met een decollete van 30cm vooruit rondlopen, dan klagen dat mannen hun ogen als magneten richting hun decolleté gaan ??

het lesly poppe effect is dus schending van privacy... mooi

probeer maar te processen om die foto's van het web te krijgen... haar slagroomfoto's zijn weg, maar die foto's zijn gewoon public domain

Laatst gewijzigd door brother paul : 13 januari 2011 om 10:56.
Oud 13 januari 2011, 13:45   #15
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Voil�*.

Ooit op één van de eerste sexual harassment infomeetings, beweerde een collega dat ze het "toch zo vervelend" vond als haar mannelijke collega's in haar decolleté keken. Ik heb toen geantwoord dat ik zou verveeld zijn als ik met een zo uitgesproken décolleté rondliep en ze keken NIET.
Ja zo is het he, ...

Op een gegeven moment wandel ik ergens met een vriendin van mij, nu moet ge weten, geen lelijk kind, en ze liet wel al eens iets zien ook... altijd heel uitdagend met zo nen blik van ...

Toen viel mij dat eigenlijk maar op dat alle vrouwen jaloers , en zo van "wat is`t jong slet" haar stonden aan te kijken, en dat de venten zo van hun melk waren dat ze ergens zouden op zijn gelopen...

Ik had zoiets van ... god laat mij niemand tegen komen die ik ken en die ik niet direct de situatie hier kan uitleggen.
Oud 13 januari 2011, 13:55   #16
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja zo is het he, ...

Op een gegeven moment wandel ik ergens met een vriendin van mij, nu moet ge weten, geen lelijk kind, en ze liet wel al eens iets zien ook... altijd heel uitdagend met zo nen blik van ...

Toen viel mij dat eigenlijk maar op dat alle vrouwen jaloers , en zo van "wat is`t jong slet" haar stonden aan te kijken, en dat de venten zo van hun melk waren dat ze ergens zouden op zijn gelopen...

Ik had zoiets van ... god laat mij niemand tegen komen die ik ken en die ik niet direct de situatie hier kan uitleggen.
Why? who gives a flying fuck ...
Oud 13 januari 2011, 14:04   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Voil�*.

Ge haalt me de woorden uit de mond.
(maar dat is niet erg, nu kan ik want anders in mijn mond steken).

Een vrouw kleedt zich met zo'n inkijk, om bekeken te worden. Niet kijken is dan wel beledigend.

Een ding van bjoetie is a dzjoi forevver.

De bewakers deden hun werk niet.
Het camera-systeem ook niet, want anders zou het gelogd moeten worden, met 'verwittiging' dat er gekopieerd of gedownload wordt.

(edit: het opslaan van de beelden op zich, vind ik ok. Men moet deze later kunnen bekijken om eventueel dieven edm te ontmaskeren. Maar het systeem moet beveiligd zijn tegen onrechtmatig lekken.)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 13 januari 2011 om 14:06.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2011, 14:08   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Why? who gives a flying fuck ...
Ja nu zou ik dat ook zeggen, ne mens wordt wat ouder, ... Shagadilic...
Oud 13 januari 2011, 14:12   #19
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge haalt me de woorden uit de mond.
(maar dat is niet erg, nu kan ik want anders in mijn mond steken).

Een vrouw kleedt zich met zo'n inkijk, om bekeken te worden. Niet kijken is dan wel beledigend.

Een ding van bjoetie is a dzjoi forevver.

De bewakers deden hun werk niet.
Het camera-systeem ook niet, want anders zou het gelogd moeten worden, met 'verwittiging' dat er gekopieerd of gedownload wordt.

(edit: het opslaan van de beelden op zich, vind ik ok. Men moet deze later kunnen bekijken om eventueel dieven edm te ontmaskeren. Maar het systeem moet beveiligd zijn tegen onrechtmatig lekken.)
Bij ons is dat zo, bewakers kunnen wel een event opvragen en herbekijken maar de foto`s staan op een harde schijf waar ze niet echt aankunnen, ... niet echt want als het ene is die iet of wat begint te zoeken geraakt hij er ook aan. Maar de foto`s zijn niet aantrekkelijk, zo ne zoom als op de mediaworld camera staat er niet op. Ze staan ook in een vaste hoek, dus zolang er niemand precies in die hoek met haar borsten gaat staan shaken, is er niks op te zien.
Oud 13 januari 2011, 17:14   #20
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Slechte kwaliteit? Integendeel hoor. Familielid werkte in die bewuste winkel. (ong.5J geleden). Als bewakingsagent. Na zijn werk ging ik hem ophalen/opwachten, en telkens bezorgde hij mij een haarscherpe foto van mezelf. Weet je dat die mannen kunnen inzoomen, zodat de prijs-labeltjes op de rayons duidelijk leesbaar zijn? Dat terwijl ze in een aanpalende ruimte zitten.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be