![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op sommige forums worden pseudoniemen niet toegelaten. Dat komt een beleefde discussie ten goede. Het is nogal gemakkelijk vanuit de anoniemiteit iemand persoonlijk aan te vallen, zeker als die persoon zelf geen pseudoniem gebruikt. Als de moderatie dit laat begaan nodigt ze uiteindelijk uit tot anonimiteit. Misschien is het beter met gelijke wapens te discucieëren en te vragen de echte naam te gebruiken aan iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 13 oktober 2010 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk/hoop filosoof dat die 'vechtersbazen' zullen vertrekken eens ze zich moeten openbaren. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 oktober 2010 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dingen liggen te verkondigen waar je geen bewijzen van geeft,zelfs zware beschuldigingen,wat bij mij erover gaat
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik plaatste het bericht niet omdat het bewust in het Spaans gezet was door de forummer die het plaatste, en ook, daar gaat de draad niet rechtstreeks over. Het is gemeld bij de moderatie en is weggehaald (knip) merk ik juist nu ik het dacht hier te copy pasten. Forummer is niet geband echter. Ik heb een vertaling liggen van twee alineas van dat bericht, maar waarom zou je dat geloven nietwaar? Wat moet ik nu met dit forum? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 oktober 2010 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt eerlijk nu
Ik denk dat je de moderatie nu wat tijd moet gunnen,ik denk dat jullie beide gelijk hebben,steeds moeilijk hé
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat IS het niveau van dit forum, Johan, voor zover je hier nog over 'niveau' kan spreken natuurlijk. Daar zal je je, vrees ik, bij moeten neerleggen. Dat heeft de moderatie immers jaren geleden ook al gedaan...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarvoor is het contingent halve garen op dit forum veel te groot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Wie kan dat nu controleren, of een gebruikte naam echt is?
Of ik nu 'Fien Fluytenzuyger', 'Mitgard' of Charles de Kerchove gebruik, geen van de drie is echt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat die forummer betreft: ik hoop dat dat stuk crapuul zo snel mogelijk gebannen wordt. Het leek me eerst een Venezolaanse tegenhanger van een hasbaraatje. Toen ik echter begon te googlen op zijn posts, vond ik echter geen rechtstreekse kopieën van zijn post. Het is wellicht wel degelijk iemand die posts leest en niet gewoon copy/past.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig ook dat bedreigingen en beledigingen schijnbaar op hetzelfde niveau behandeld worden door de moderatie. Ik heb nog nooit op de rode driehoek geduwd voor een belediging, maar iemand dreigen zijn gezicht 'kapot' maken ('splijten' werd letterlijk gezegd) omwille van diens mening is toch niet hetzelfde als zeggen pak 'smeerlap' omwille van diezelfde meningsuiting. Het tweede is vrije meningsuiting en eventueel racisme, en kan je proberen naast je neer te leggen als zijnde een 'mening' en gewoon verder forummen, het eerste is van een heel andere aard. Nu moet ik al beginnen achterom kijken als ik op straat loop zoals toen ik in die regio woonde vanwaar die froummer afkomstig is die me bedreigd heeft. Die forumprijs is me te hoog. Dus ik stel eerlijk de vraag. Stap ik het hier beter af, tenminste als Johan Bollen, alhoewel ik op dit moment niet weet of een pseudoniem me zou 'passen'? Is dit wat dit politiek forum hoort te zijn op dit moment: anonieme meningen? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 oktober 2010 om 02:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is de tweede maal dat ik bedreigd wordt met fysiek geweld op dit forum (eerste keer door banneling Grievous, Westerhagen, Spooky22....) en dat om het geven van een mening over een inhoudelijk thema (lees anders wat voorafgaat aan post 128). Strafpunten veranderen voor mij niets en het verwijderen van het bericht, wel dat had ik zelfs liever niet gehad zodat het kan dienen als bewijs voor iedereen zichtbaar, ook als was het in het Spaans geschreven. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 oktober 2010 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het opheffen van de anonimiteit zou daar allicht voor een stuk een mouw aan kunnen passen, maar het zou m.i. toch geen goede zaak zijn. Het is immers niet ondenkbaar dat een of meer van mijn bazen ook lid zijn van dit forum en dat het er met een of meer van hen al bovenarms heeft opgezeten. Het spreek voor zich dat dit forum er heel anders zou uitzien als iedereen hier onder zijn echte naam was ingeschreven... Hoedanook, als je je werkelijk bedreigd voelt door dat creatuur, lijkt me het aanmaken van een alter ego voor Johan Bollen een voor de hand liggende keuze. Zelfs als de moderatie niet zo laks was als ze nu is, zou een verbanning van je belager de feitelijke fysieke bedreiging immers niet ongedaan maken. Een andere optie zou zijn om te stoppen met posten op dit forum, maar dat zou ik een spijtige zaak vinden. De forummers wiens berichten het lezen waard zijn, zijn sowieso al èrg dun gezaaid. Dit forum kan zich niet veroorloven om er nòg eentje te verliezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén van de redenen waarom anderen niet met persoonlijke gegevens te koop lopen.. Het gebruiken van 'échte' namen is kan nooit gecontroleerd worden, tenzij men paspoort kopijen opvraagd ter verificatie.. Ik ben ook geen lafaard of hypocriet omdat ik een pseudoniem gebruik, doordat dit forum volledig toegankelijk is voor zoekrobots kan de buitenwacht meelezen, ook al hebben ze geen fluit te maken met mijn mening op een forum.. Ik zou er geen of minder problemen meehebben om in de beslotenheid van dit forum onder mijn eigen naam te posten.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 14 oktober 2010 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik nu als naam Jefke De Pattatenboer of vlijmscherp neem, wat is het verschil?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |