![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20101018_090
nu gaan we eens zien hoe het zit! Dat wordt lachen! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wordt die hoogdringendheid dan morgen gestemd ?
Of wordt enkel de agendering morgen gestemd ? |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik las het ook net in De Standaard en ik moet eerlijk bekennen....mijn mondhoeken krulden spontaan omhoog en ik kon een hartelijke lach niet meer onderdrukken
![]()
#5 |
Burgemeester
|
![]() En dan een alarmbelletje . En dan nog 1 en dan een belangenconflict . Zijn we een paar maand zoet...
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() MUHAHAHA prachtig, ik vraag me af of NV-A en de FR samenspannen om BE te splitsen en dat dit gewoon theater is om de bevolking te overtuigen. Hoe de FR NV-A steeds in de kaart spelen is niet te geloven, ze hadden beter het "rustig" bekeken en pas woensdag uitlatingen gedaan.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we gaan naar verkiezingen, dat is duidelijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we dus lang genoeg wachten, wordt dit voorstel goedgekeurd ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Het feestje is begonnen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() En 6 verkiezingen
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
al weet ik niet of het van NVA ook een goed idee is om dit nu al te in te dienen. Ik had nog een week gewacht om het soepje wat te laten pruttelen.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 18 oktober 2010 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() volgens mij komt dit omdat de franstaligen gewoon niet gewend zijn dat het zo lang duurt eer ze hun zin (niet) kregen. Ze zijn gewend van de vlamingen dat die al veel langer door de knieen zouden gegaan zijn. En nu is dat niet het geval, dus hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat ze tactische fouten beginnen te maken
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#19 | |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jep, pure waanzin. maar wat is het alternatief???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |