![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Dit nieuws maakt mij bijzonder gelukkig.
De koning bewijst hiermee dat de N-VA absoluut niet paranoia om zich heen aan het slaan was sinds het laatste weekend en nodigt in één klap internationale kritiek op de situatie uit. Doe zo voort. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trek de stop eruit, Bart, de zever heeft lang genoeg geduurd. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Begint er toch op te lijken naar mijn mening
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...3136.art?ckc=1 Herinner u BDW die zegt dat de Franstaligen de gesprekken zo lang willen rekken dat de kiezer de NVA uiteindelijk beu wordt, Tobback die kwasie hetzelfde zegt, en nu de Koning die meestapt in dit rekprocédé? Mijn idee, de koning is ne Soz! Laatst gewijzigd door looneytoon1975 : 26 oktober 2010 om 08:42. Reden: link toevoegen |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Ik volg volledig mee in deze lijn, en mail 'm meteen z'n nieuwe bijnaam mee "Bart de Génezever"
Geïsoleerd worden door de politiek is per definitie NIET geïsoleerd worden door de kiezer. Ik zit niet te wachten op nieuwe verkiezingen, maar als dat de N-VA nog meer stemmen op zal leveren, laat ze maar komen!!! En als het op een splitsing aankomt, dan heeft Wallonië meteen een nieuwe koning, neem die ook maar mee. Dan heeft Vlaanderen nog een zorgenkind minder Laatst gewijzigd door looneytoon1975 : 26 oktober 2010 om 08:52. |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, ben ik het totaal mee eens. EDR's "Regering zonder N-VA? Dat hebben we nooit gewenst" is weinig geloofwaardig wanneer BDW's stelling continu bewijzen krijgt. Men lijkt hiermee al de voorbereidingen te treffen om de regering van lopende zaken uit te breiden.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet je echt mee oppassen. De VLD heeft er de vorige keer de stekker uitgetrokken en dat werd hen niet in dank afgenomen bij de verkiezingen. Ik denk dat dat de enige reden is waarom de NVA zo terughoudend is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vooraleer je conclusies trekt, even nadenken AUB.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |