Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 26 oktober 2010, 08:15   #1
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard Koning start parallelle gesprekken met vicepremiers

http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...79000-3136.art

Precies serieuze paniek daar aan het hof...
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 26 oktober 2010, 08:20   #2
turnavies
Vreemdeling

turnavies's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar turnavies
Standaard

Dit nieuws maakt mij bijzonder gelukkig.
De koning bewijst hiermee dat de N-VA absoluut niet paranoia om zich heen aan het slaan was sinds het laatste weekend en nodigt in één klap internationale kritiek op de situatie uit. Doe zo voort.
turnavies is offline  
Oud 26 oktober 2010, 08:22   #3
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turnavies Bekijk bericht
De koning bewijst hiermee dat de N-VA absoluut niet paranoia om zich heen aan het slaan was sinds het laatste weekend en nodigt in één klap internationale kritiek op de situatie uit. Doe zo voort.
²
trek de stop eruit, Bart, de zever heeft lang genoeg geduurd.
Anna List is offline  
Oud 26 oktober 2010, 08:39   #4
looneytoon1975
Burgemeester

looneytoon1975's schermafbeelding

Standaard De Koning als marionet van de PS?

Begint er toch op te lijken naar mijn mening

http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...3136.art?ckc=1

Herinner u BDW die zegt dat de Franstaligen de gesprekken zo lang willen rekken dat de kiezer de NVA uiteindelijk beu wordt, Tobback die kwasie hetzelfde zegt, en nu de Koning die meestapt in dit rekprocédé?

Mijn idee, de koning is ne Soz!

Laatst gewijzigd door looneytoon1975 : 26 oktober 2010 om 08:42. Reden: link toevoegen
looneytoon1975 is offline  
Oud 26 oktober 2010, 08:43   #5
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
²
100 % mee akkoord! En masse mailen naar Bart dat het genoeg is geweest: [email protected]

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline  
Oud 26 oktober 2010, 08:47   #6
looneytoon1975
Burgemeester

looneytoon1975's schermafbeelding

Standaard

Ik volg volledig mee in deze lijn, en mail 'm meteen z'n nieuwe bijnaam mee "Bart de Génezever"

Geïsoleerd worden door de politiek is per definitie NIET geïsoleerd worden door de kiezer. Ik zit niet te wachten op nieuwe verkiezingen, maar als dat de N-VA nog meer stemmen op zal leveren, laat ze maar komen!!!

En als het op een splitsing aankomt, dan heeft Wallonië meteen een nieuwe koning, neem die ook maar mee. Dan heeft Vlaanderen nog een zorgenkind minder

Laatst gewijzigd door looneytoon1975 : 26 oktober 2010 om 08:52.
looneytoon1975 is offline  
Oud 26 oktober 2010, 09:21   #7
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turnavies Bekijk bericht
Inderdaad, ben ik het totaal mee eens. EDR's "Regering zonder N-VA? Dat hebben we nooit gewenst" is weinig geloofwaardig wanneer BDW's stelling continu bewijzen krijgt. Men lijkt hiermee al de voorbereidingen te treffen om de regering van lopende zaken uit te breiden.
Gwyndion is offline  
Oud 26 oktober 2010, 09:26   #8
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 Bekijk bericht
Ik volg volledig mee in deze lijn, en mail 'm meteen z'n nieuwe bijnaam mee "Bart de Génezever"

Geïsoleerd worden door de politiek is per definitie NIET geïsoleerd worden door de kiezer. Ik zit niet te wachten op nieuwe verkiezingen, maar als dat de N-VA nog meer stemmen op zal leveren, laat ze maar komen!!!

En als het op een splitsing aankomt, dan heeft Wallonië meteen een nieuwe koning, neem die ook maar mee. Dan heeft Vlaanderen nog een zorgenkind minder

Daar moet je echt mee oppassen. De VLD heeft er de vorige keer de stekker uitgetrokken en dat werd hen niet in dank afgenomen bij de verkiezingen. Ik denk dat dat de enige reden is waarom de NVA zo terughoudend is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 26 oktober 2010, 09:32   #9
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
²
Ehhh, zijn jullie vergeten dat BDW ZELF vragende partij is om de regering van lopende zaken gewoon te laten zitten?

Vooraleer je conclusies trekt, even nadenken AUB.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be