![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Pieter de Coninck en Jan Breydel,
spijts je felle kritiek op BUB moet ik je toch melden dat de basisgedachte van hun beschuldiging volkomen juist is. Ik kan uit je naam uitmaken dat je stelling enkele eeuwen te laat komt en dat een splitsing van Belgie geen enkel Vlaams voordeel kan opleveren op lange en middenlange termijn. Nu al met al onze deelregeringen is het een warboel van gewelste en geven we europa een zeer slecht signaal . Het is juist in het kader van Europa dat Belgie zijn snaren gelijk moet stemmen om iets meer te betekenen dan de snelweg tussen Nederland en Frankrijk die we nu zijn. Het is dan ook niet redelijk als de ondertoon van uw betoog naar separatisme verwijst om sterk achterhaalde Vlaamse stellingen terug aan te halen. Minder verdeeldheid,meer Begie dat moet kunnen. GIL MARIEN
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld alweer een nepprofiel van een Blubber... De titel klopt ook op geen enkele manier met de inhoud van dit bericht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ROFL en dan zo'n onderschrift 'ik kom uit de liberale familie' net alsof er enige diversiteit is binnen het belgicisme...
Man, kan het nog duidelijker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Och ja, 't zal weer een B.U.B.-complot zijn. We kennen dat liedje. Tot jullie op een mooie dag tot de vaststelling komen dat jullie een kleine minderheid zijn in België. 't Zal hard zijn voor onze flaminganten. Maar ja, jullie hadden het kunnen weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoopp toch dat die dag eenmaal komt dat dat stomme flamingantisme eindelijk de wereld uit is, en dat men zich kan cioncetreren op belangrijkere dingen... Zoals huisvesting, economie en gezondheid...
Overigens ben ik niet zo van het liberale type, en toch gezworen anti-flamingant...
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hans I de Grote spreekt weer tot zichzelf... En dan te zeggen dat de Blubbers zoveel moeite doen om die "kleine minderheid" te bestrijden, zelfs door hen een proces aan te doen. Een "kleine minderheid" nergeer je toch gewoon... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is waarschijnlijk een grappenmaker, zoniet..
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ja, zolang die kleine minderheid de Belgische politiek verziekt, zullen we ze bestrijden. Maar gelet op de middelen die die kleine minderheid gebruikt (schriftvervalsing en racisme) zal ze het niet lang meer uithouden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wat is uw bron voor die 10 miljard euro? Het zwarte boekje van het Vlaams Blok?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Jan(van den berghe)
Is het bij jullie de gewoonte een mening anders dan de uwe,met blubber en andere pubertaal te vereenzelvigen. Mag ik u melden dat ik geen aansluiting heb bij BUB en nog minder een lidkaart. Het blijkt echter uit Uw frustratie dat de gegronde opmerking van BUB naar het NVA toe wel eens roet zou kunnen strooien in het gezamelijk Vlaams front. Probeer U te documenteren en je zal BUB nog gelijk geven. GIL MARIEN
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Het is door een totaal onnatuurlijke alliantie dat het NVA voor de
eerste keer in zijn bestaan en dankzij de cd&v zijn neus eventjes aan het venster mag zetten. Zonder dat zou men bijlange de 5% kiesdrempel niet halen,zoals bij de vorige verkiezingen trouwens Ik denk dat de negatieve publiciteit die NVA de laatste dagen krijgt(zie BUB) de cd&v top niet gelukkig maakt. Gezien de gegrondheid van de BUB aanklacht zou er in de toekomst wel eens een serieus haar in de boter kunnen zitten GIL Marien
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Denk eraan wanneer ik zeg dat er geld van Wallonie naar Vlaanderen gaat zonder enige morele/wettelijke grond dan zijn dat feiten (cijfers van kbc-bank e.a. onafhankelijke bronnen), deze zaken zijn niet voor interpretatie vatbaar en dus niet bruikbaar voor een klacht op basis van de antidiscriminatiewet. Dan vraag ik ook wanneer deze klacht wordt ingediend, als dit al gebeurd is dan is dat zeer stil verlopen en zie ik het haar in de boter niet!
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg slimmerik, meneer Mariën zet zelfs zijn naam onder zijn postings, en nog denkt ge dat het een nepaccount is? Als U meneer Mariën niet kent, dan kent U niets van politiek. |
||
![]() |
![]() |