![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() En voila de grootste partij België wordt niet eens uitgenodigd bij de koning bij het laatste rondje.
Ja zeg, dat is er echt mee lachen hé, de Vlamingen weer maar eens een oplaai van formaat geven. De NV-A werd noch uitgenodigd bij de koning, noch geconsulteerd wat ze vinden van VDL als bemiddelaar; of hoe de franstaligen hier weer de scepter proberen naar zich toe te halen. Man man man waarmee zijn we toch bezig, ik die vorige keer nog met twijfel en pijn in het hart voor de NV-A gestemd (tja eerste maal sinds jaaaaaaren op een andere partij stemmen) heb zal dat volgende keer met hééél grote overtuiging doen
#2 |
Gouverneur
|
![]() ex-SP.a (als ik vragen mag) ?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit kan alleen maar gunstig zijn bij een volgende verkiezing.
Het is duidelijk paniekvoetbal. |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Neen zeker niet, ex-OVLD.
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om op je retorische vraag te antwoorden. Ik ben er vrij van overtuigd dat men naar het Zuiden toe nog steeds vindt dat de Vlamingen onnozelaars zijn. Ze hebben het dus nog altijd niet begrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Idd, een totaal gebrek aan respect voor de NL en dit is puur uitstel in de hoop op een duex ex machina, om stemming BHV te voorkomen, wedden dat SP-A nu tegen stemt? Zou voor hen quasi electorale zelfmoord zijn (zelfs voor SP-A ja) maar goed, "staatsmanschap" en al dat...
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De kaart van klein-VL zal volstaan. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De hele NVA is kwaad. Ik kan het ook anders zeggen: "Hoeveel dagen hebben ze inspraak gehad en wat hebben ze bereikt?" |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoewel ik voor een ernstige hervorming van de staat, en als dat echt niet kan, een onafhankelijk Vlaanderen ben (zie mijn geweldige avatar voor de uitvoering daarvan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij Vlamingen?
|
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
poekie ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() "Vlamingen" zijn onnozelaars ja. Waarom zouden ze anders massaal stemmen voor een partij die een mooi en welvarend land willen kapot maken ? Noord-België teert vooral op revanchistische gevoelens ten aanzien van het verleden, wij onderdrukken nu de franstaligen omdat wij vroeger zelf vaak zijn onderdrukt geweest.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mss onnozelaars omdat we dat betalen,dat zou kunnen. Door zulke uitspraken zou je onnozel worden!
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() België heeft last van mensen die geen democratie meer willen. Kan je volgen fonne? Zoals ik je ken, kan je hier goed volgen ![]() Ik zit met een andere Vlaamse zaak dan anderen. Dat maakt mij niet beter fonne maar ik heb er een andere kijk op. |
|
![]() |