Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2004, 21:22   #1
Loreke
Vreemdeling

Standaard

ik had graag van de blokkers geweten wat zij vinden van het feit dat Marie-roosje enkele maanden geleden wou overstappen naar de CD&V.

Alle kritiek die ze nu heeft op het Vlaams kartel klinkt nu toch wel bijzonder hol.

Zeker nu je weet dat ze op 14 februari ( de dag van de aankondiging van het kartel) een sms'je stuurde naar Wivina Demeester en verschillende mensen van de N-VA met als tekst; " eindelijk zegeviert het gezond verstand!".

Zeker nu je weet dat Marie-Rose de weken voor het afsluiten van het kartel contact heeft opgenomen met CD&V'ers om te kijken of er een toekomst was voor haar, vermits ze niet geloofde dat ze via N-VA in het parlement zou geraken.

Zeker nu je weet dat Marie-Rose de N-VA de rug toe keerde toen ze uit CD&V kringen te horen kreeg dat ze niet geïnteresseerd waren in een individuele overstap en de N-VA zijn strijdplaatsen had voorzien voor Bart De Wever en Kris Van Dijck en niet voor "La morel"

Ongelofelijk toch!!! Je moet ze nu eens bezig horen. Die superconsequente en rechtlijnige Vlaams-nationaliste.

En de basis van het blok pikt dit zomaar, knikt en slikt.

sukkelaars!
Oud 24 mei 2004, 21:25   #2
Fab
Partijlid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Het smsje was het volgende: eindelijk zegeviert het gezond verstand, eindelijk EEN VLAAMS front, waarbij Marie-Rose overduidelijk ook het VB in gedachten had, maar toen tante 'Wivina' zei dat ze maar beter kon zwijgen omdat er nu eenmaal het cordon is, haakte ons Marie-Rose af EN groot gelijk had ze!
Fab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 21:27   #3
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Altijd maar over blokkers en bollekes... Wanneer gaat dat **** eens ophouden?
kwelduvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 21:38   #4
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Ofwel ben jij een ongelooflijke fan van Wivina Demeester ofwel donderde je in slaap toen ze bij Polspoel en Desmet haar uitleg begon te geven.
In elk geval... neem een Xanax'ke als het echt nie meer gaat. Vooral blijven slikken... . 8)
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 22:40   #5
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Prachtig, ik heb trouwens Demeester gehoord over Morel, en weet wie te geloven. Morel zat er bij als een valse (en arrogante) kat.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 22:44   #6
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Prachtig, ik heb trouwens Demeester gehoord over Morel, en weet wie te geloven. Morel zat er bij als een valse (en arrogante) kat.
Vooral blijven herhalen, jong. Het lukt je misschien nog eens ooit zoals het ook de Piano lukte.
Oud 24 mei 2004, 22:52   #7
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loreke
ik had graag van de blokkers geweten wat zij vinden van het feit dat Marie-roosje enkele maanden geleden wou overstappen naar de CD&V.

Alle kritiek die ze nu heeft op het Vlaams kartel klinkt nu toch wel bijzonder hol.

Zeker nu je weet dat ze op 14 februari ( de dag van de aankondiging van het kartel) een sms'je stuurde naar Wivina Demeester en verschillende mensen van de N-VA met als tekst; " eindelijk zegeviert het gezond verstand!".

Zeker nu je weet dat Marie-Rose de weken voor het afsluiten van het kartel contact heeft opgenomen met CD&V'ers om te kijken of er een toekomst was voor haar, vermits ze niet geloofde dat ze via N-VA in het parlement zou geraken.

Zeker nu je weet dat Marie-Rose de N-VA de rug toe keerde toen ze uit CD&V kringen te horen kreeg dat ze niet geïnteresseerd waren in een individuele overstap en de N-VA zijn strijdplaatsen had voorzien voor Bart De Wever en Kris Van Dijck en niet voor "La morel"

Ongelofelijk toch!!! Je moet ze nu eens bezig horen. Die superconsequente en rechtlijnige Vlaams-nationaliste.

sukkelaars!
We zullen natuurlijk nooit weten met wie ze allemaal contact heeft gehad, maar dat het lekker was heb ik ook wel aan haar smoeleke kunnen zien
Oud 24 mei 2004, 23:08   #8
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

sukkelaars!
We zullen natuurlijk nooit weten met wie ze allemaal contact heeft gehad, maar dat het lekker was heb ik ook wel aan haar smoeleke kunnen zien
Zelfs met de Spa ?
En dat voor iemand die pas getrouwd is.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 23:12   #9
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Heb de uitzending niet gezien. Is er iemand die een min of meer objectieve (ie vrij van eigen interpretatie) weergave kan geven van wat er gezegd is?
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 23:54   #10
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab
Het smsje was het volgende: eindelijk zegeviert het gezond verstand, eindelijk EEN VLAAMS front, waarbij Marie-Rose overduidelijk ook het VB in gedachten had, maar toen tante 'Wivina' zei dat ze maar beter kon zwijgen omdat er nu eenmaal het cordon is, haakte ons Marie-Rose af EN groot gelijk had ze!
en jij gaat mij wijsmaken dat Morel bij de vorming dacht dat Bourgeois en Leterme ineens met het Blok in zee gingen gaan ofwat?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 00:20   #11
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab
en jij gaat mij wijsmaken dat Morel bij de vorming dacht dat Bourgeois en Leterme ineens met het Blok in zee gingen gaan ofwat?
Nogal dom om dat smsje naar Wivina te sturen.
Wedden dat Wivina niet eens weet wat dat is.
Trouwens, hoe men na een smsje kan inhaken is mij al helemaal een raadsel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 02:19   #12
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

Heeft die zo geen haakneus?
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 06:44   #13
Fab
Partijlid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

AFhaken Bobke, AFhaken: afzien van een plan, van iets dat men van plan was....
Fab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 06:49   #14
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Het intervieuw gezien en gehoord... dus ook de weerleggingen van Morel op de leugens en bedrog van Wivina Demeester...

"Nu je bij de CD&V zit zwijgen we over een paar thema's : Vlaams Nationalisme en onafhankelijkheid, splitsing sociale zekerheid... ! "
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 06:51   #15
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
"Steeds moeten slogans en parolen herhaald worden, tot ook de domste mens ze kan onthouden."

allez blijven posten, straks geloof je je eigen leugens nog !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 10:31   #16
Loreke
Vreemdeling

Standaard

Uit de reacties va de blokkers hier blijkt inderdaad dat ze elke vorm van kritisch denken hebben moeten afgeven bij de aankoop van hun lidkaart.

Een bende zielige kuddebeesten zijn het!
Oud 25 mei 2004, 10:44   #17
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Uit de reacties va de blokkers hier blijkt inderdaad dat ze elke vorm van kritisch denken hebben moeten afgeven bij de aankoop van hun lidkaart.

Een bende zielige kuddebeesten zijn het!
Loreke die het heeft over kritisch denken ... terwijl haar openingsstatement bulkt van 'naar horen zeggen toestanden' en zij als een gewillig poedeltje de linkse meute naloopt en zich - conform het politieke correcte gedragsvoorschrift van blaffen op alles wat politiek correct niet past - verliest in het klassieke blok-bashing deuntje.
Loreke en kritisch denken ...
We vergeven het dit mentaal gehandicapte slachtoffer van de p.c. dictatuur.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 12:33   #18
Loreke
Vreemdeling

Standaard

Ik weet het spolspoel: de waarheid kwetst.

Maar ja, toegeven dat het Morel enkel om het postje te doen was zou niet goed zijn voor de partij en daar doen we het toch allemaal voor. Is het niet?

Maar wees gerust: ik vind Bracke een even grote bedreiging voor de democratie als Dewinter.

P.S. ik kan zo nog even doorgaan....

bvb:

Wist je bvb. dat de twee overlopers van de N-VA naar het blok uit Nevele destijds op een arr. vergadering voor het Lambermont-akkoord hebben gestemd? Of is dit ook gelogen?

Mooi zootje ongeregeld.

vriendelijke groeten,
Oud 25 mei 2004, 12:48   #19
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Heeft heel de VU Lambermont niet goedgekeurd ? Ook in de kamer ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 12:57   #20
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Heeft heel de VU Lambermont niet goedgekeurd ? Ook in de kamer ?
Nee. De VU-parlementairen die nu deel uit maken van de N-VA stemden tegen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be