![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Help! Zoals talloze medeslachtoffers ben ik nu bezig met 'den blok'. Ik heb der (en ik ben niet alleen) totaal geen zin in. Ik lig dus meer te verlangen naar rock werchter dan dat ik aan de examens denk. Help mij dat verlangen weg te nemen en post hier Uw slechtste festivalmomenten, gaande van die nog half bevroren veel te dure pizza, over 30 minuten wachttijd om naar een veel te vuile WC te gaan tot 'hoeren'-roepende Hollanders.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
men speelt er doorgaans inferieure muziek en bovendien is zo'n festival een decadente orgie van drank, drugs en marginaal werkschuw onfatsoenlijk langharig tuig. dit soort festivals zijn symptomatisch voor de teloorgang van de westerse cultuur en beschaving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() -zatte Hollanders die om 5u 's nachts hun megafoon bovenhalen
-West-Vlamingen die tegen uw tent pissen -Het veel te dure toegangsticket, drank en eten -Wolkbreuken boven de festivalweide - ...
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit is wel een leuke. Jaren geleden toen Pukkelpop nog op zondag was hadden we besloten om er met een bus naartoe te gaan we waren immers met z'n 30. Nog voor we aan het aan het festival aankwamen vermoede ik al dat er iets niet pluis was want de chauffeur wou ons al naar Bokrijk brengen. Na een goed doch vermoeiend festival was onze bus nergens te bespeuren. Ikzelf had de dag erop verlof genomen maar velen moesten 'smorgens op het werk zijn. Enkelen zelfs voor hun eerste dag. Uiteindelijk zijn we met taxi's naar het station gereden, hebben daar in de kroeg gezeten tot de eerste trein naar Antwerpen vertrok.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Hoeren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() grootste probleem op een festival vind ik de luide muziek en de massa's volk.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Snurkende mensen in tenten rondom je, wolkbreuken die alles onder water zetten, de volgende dag armen verbrand van de zon, stinken, veel te duur en walgelijk eten... dat is allemaal klein zeer tegenover naar het toilet moeten op Werchter als de dag al wat gevorderd is!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Correctie: De plastuutte uut den Umo! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gat in de markt : de festivalpamper
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ik was eens op het wandelen op de kamping toen twee meisjes mij aanklampten: ze wilden gaan slapen, maar er was in hun afwezigheid een dikke vette zatlap in hun tent gaan liggen, die nu lustig lag te snurken (nee het was niet Wim Opbrouck). Ze kregen hem niet wakker en vroegen mij om te proberen hem uit die tent te krijgen.
Awel, dieje mens was dus niet wakker te krijgen hé. Ik heb daar op liggen roepen, kloppen, stampen, ik heb zijn portefeuille afgepakt,... alles, maar die bougeerde niet, meneer bleef rustig doorknorren. Die meisjes zijn dan maar bij mij in de tent gekropen, dus uiteindelijk was het voor ons gedrieën toch niet zo'n onaagename ervaring. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |