![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat zeker acht tot tien jaar duren voordat Marokkaanse jongens niet meer oververtegenwoordigd zijn in de cijfers over criminaliteit.
Lees verder: http://www.nu.nl/algemeen/1952769/no...arokkanen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ze gewoon alle marokkanen ook die in marokko, die nog moeten komen, de nederlandse nationaliteit geven, zal er idd geen marokkanen-probleem meer bestaan.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dan worden het " Nederlandse probleemjongeren ". Zoals er voor een jaar of 2 in Egypte " Belgen " gearresteerd werden op verdenking van terrorisme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() *Uit bovenstaande link
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Inteelt krijg je niet weg met slechts 10 jaar. Inteelt kan men een halt toeroepen door gezinsherenigingen te boycotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Remigratie werkt 10 keer sneller.
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Wat is het nut eigenlijk?
Komt er toch gewoon een nieuwe generatie jongeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deporteren dat uitschot ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De poco's ontkenden toch altijd dat er problemen waren en dat die enkel speelden in de hoofden van het VB en aanverwante partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren sloeg een taxichauffeur een klant dood, die zou een racistische opmerking hebben geplaatst en kreeg een vuistslag in het gezicht.
http://www.parool.nl/parool/nl/124/V...msterdam.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, het duurt wel een tijd voordat immigranten op het niveau van de oorspronkelijke bewoners zitten. Neem je discriminerende maatregelen, dan duurt de emancipatie nog langer. In de VSA woonden de negers al eeuwenlang daar, maar wegens discriminerende maatregelen bleven ze lang de onderste sociale laag. Nu dat de discriminatie langzamerhand verdwijnt en er andere nieuwe groepen de VSA binnenkomen, verschuift het zwaartepunt van de criminaliteit van negers naar Latino's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken geen geweldadige incidenten met Vietnamezen, ook niet met Indo's en eletief weinig met bv Surinamers. Er is wat anders aan de hand, wat precies weet ik ook niet. Religie kan het ook niet zijn, want de Islam verbiedt geweld toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Conscience : 6 juli 2009 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om terug te komen op die taxichauffeur die een klant doodsloeg:
Gewoon te koop! ![]() http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2012177 Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 6 juli 2009 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom zijn Vietnamezen of andere exoten niet terug te vinden in hoge criminaliteitscijfers? Dat heeft waarschijnlijk te maken met de omvang van hun groep. Als een groep heel klein is, conformeert die zich sneller en ontwikkelt geen subcultuur. Waarom vertonen Marokkanen hogere criminaliteitscijfers dan Turken? Ik gok dat Turkije een seculier land is, waar de bevolking bekend is met democratische principes, itt tot Marokko waar de cultuurshock voor de Marokkanen met de Westerse samenleving groter is. Bovendien weet ik niet hoe het met de remigratiecijfers zit. Turkije heeft de laatste decennia een enorme economische ontwikkeling meegemaakt. Als ik Turk was, en ik was niet tevreden met de situatie hier, dan zou ik terugkeren naar Turkije om daar mijn geluk te proberen. Als ik Marokkaan was, wist ik dat ik bij terugkeer in de Marokkaanse miserie zou belanden. Laatst gewijzigd door Sjaax : 6 juli 2009 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |