![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog nooit last gekregen van asielzoekers en immigranten, maar wel om de haverklap van plaatselijke klootzakjes, zatlappen, bare-fist-fighters en andere grote bekjes met snelle vuistjes en een kort lontje, zij het dikwijls met puistjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welk dorpje in de kempen woon jij?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb allebei meegemaakt. Het zijn inderdaad niet alleen immigranten, die indruk wordt nog wel eens gewekt. Discussiepunt is dan ook dat immigranten meer dan gemiddeld in de criminaliteit raken, iets wat minstens tot dat gemiddelde teruggebracht moet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Toen ik in Antwerpen kwam wonen hadden we nog de gabbertjes die voor last zorgden..De 'kutmarokkaantjes' hebben ze vervangen. Persoonlijk heb ik wel last gehad van de gabbertjes, van de immigranten eigenlijk niet buiten lawaaioverlast en typische 'ik zen het wees bang van mij gedrag'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken dat volkje, en die zijn van allerlei plumage, vlaams & anders, ettertjes gelijk dat moet je gewoon de grond inboren, tonen wat hun plaats is in de maatschappij, sure, it can get messy, maar da's de enige manier die werkt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() De plaatselijke klootzakjes hier *zijn* nu net de immigranten.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het beetje overlast van gabbers vergelijken met het ziekelijke misdadige gedrag van "kutmarokkaantjes" ?
Wilders kom er maar in |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ook in de kleine dorpjes in de kempen ziet het tegenwoordig meer en meer zwart van het volk.
![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje humor mag toch , niet ? De bare-fist-fighters klinkt gewoon geestig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Jonge tieners overvallen scoutsgroep in Kortrijk
woensdag 10 november 2010Auteur: (MTY) KORTRIJK - De politie van de zone Vlas heeft zeven minderjarigen opgepakt, die verdacht worden van diefstal met geweld op een groepje scouts in Kortrijk. De jongste dader is amper 11 jaar oud. Op zaterdagmiddag 9 oktober trokken drie jongverkenners van de scouts Willem Van Saeftinghe in de Simon Stevinstraat in Kortrijk van deur tot deur om pannenkoeken aan de man te brengen. Met de opbrengst van de actie wilden ze hun kamp van volgende zomer in de Ardennen financieren. Maar opeens werden de scouts belaagd door een aantal allochtone jongeren. Onder bedreiging van een mes moesten de scouts een bedrag tussen de 50 en 100 euro en hun gsm afgeven. De slachtoffers bleven ongedeerd, de boefjes sloegen de vlucht. Na intens speurwerk kon de lokale politie de bende in kaart brengen en de jongeren identificeren. Zeven minderjarigen uit Kortrijk, tussen 11 en 14 jaar oud, werden opgepakt. Dat lokte overigens bijzonder agressieve reacties uit bij hun families, die het politiekantoor van Kortrijk belaagden. Zes van hen verschenen intussen voor de jeugdrechter. Ze kregen dertig uur gemeenschapsdienst opgelegd, maar intussen heeft een van de jonge steamers zich afgelopen maandag schuldig gemaakt aan een winkeldiefstal. http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GFO322AET ![]() Hier weer zo een voorbeeld van een paar plaatselijke etterbakjes. En dan gaan die ouders nog beetje van hunnen tak maken bij de flikken. Als ik zo wat had uitgeflikt kreeg ik thuis nog een pandoering van ons pa erbij. Zeker weten dat het nooits meer gebeurd was. Dergelijke gasten bezorgen de VB en PVV stemmen. Dergelijke gezinnen retour eigen land sturen, ze willen hier niet integreren. Hoe zouden ze in eigen land aangepakt worden? Weet zeker dat ze het daar niet moeten proberen, de flikken daar hebben vast geen fluwelen handschoentjes aan. En hier permitteren ze zich van alles, mijn botte!!! ![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, terugsturen heel die nest. In Nederland wordt dit de regel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Nederland word dit mogelijk voor misdaden waar meer dan 12 jaar gevangenisstraf voor staat. Mensen die onder het jeugdrecht vallen kunnen per definitie geen 12 jaar bak opgelegd krijgen. Dus nee, in Nederland word dit (in ieder geval onder dit kabinet) niet de regel.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar komen zal het. Overal. De overlast zal dermate toenemen en de publieke opinie zal veranderen. Geen ontkomen aan. Denkt u van niet ? Laatst gewijzigd door Pericles : 10 november 2010 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Asielzoekers en migranten komen niet naar de bibliotheek.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |