![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Horen jullie ook roddels dat bepaalde dingen in de media nep zijn?
Wat ik bijna zéker weet is dat die parachutemoord helemaal in scene gezet is. Dit weet ik trouwens van VOOR dit zogezegd gebeurd was. Echt! Andere dingen die mijn wenkbrauwen doen fronsen: -Marollenmoord -de homejacking in Wemmel -en het hele politieke toneel, maar dat weten we eigelijk allemaal al (al kunnen we er niet mee om om dat echt te aanvaarden. Ik weet niet alles natuurlijk, maar hebben jullie ook al zulke roddels gehoord? Of geloven jullie braaf de media? Waarom worden volgens jullie deze dingen in scène gezet? Heeft het collectief bewustzijn van het plebs hier nood aan? PS: Ik kan best aannemen dat in bepaalde kringen dit niet aanvaard zal worden... |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
|
![]() Dus in de media krijgen we ook urban legends te zien/horen/lezen?
Ik dacht het al. Neen, van die parachutemoord wist ik al héél lang. Het was pas als het al een tijd in de media kwam dat ik het mij begon te herinneren dat ik, van meerdere mensen, gehoord heb dat ze zoiets in scène gingen zetten. Deze roddels gaan tot tien jaar terug... Wat is er ECHT aan de hand? Laatst gewijzigd door Bhairav : 15 november 2010 om 08:33. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bhairav in het geval van Wemmel nu, zit ge wel met een stapel lijken, waarvan er eentje een advocaat blijkt te zijn, ge kunt dat niet zomaar eventjes onder de mat vegen, ...
|
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niks over deze moord. Maar dat van die parachutemoord weet ik bijna zéker. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Tien jaar lijkt me inderdaad een redelijke termijn om te plannen hoe je alle koordjes gaat doorknippen...
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Die advocaat zal wel iets op zijn kerfstok hebben. Het zou mij niet verbazen dat de zwaargewonde Marokkaanse vriendin alles in scene heeft gezet.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Dat vind ik heel opmerkelijk. U heeft wel degelijk kennis van zaken of u bent een regelrechte fantast. U beseft toch zelf wel wat u vertelt met argusogen bekeken wordt ?
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Neen, mijzelf. Waarom zou ik u moeten geloven ?
Als u zo zeker bent van uw zaak, schrijf ze hier dan helemaal neer i.p.v. geheimzinnig te doen. Maar dat is het net, u wantrouwt heel de wereld zeker ? |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Maar als ge al die mensen bekijkt, de clottemanskes en de vandorenskes, dat zijn van die ijskoude koppen die stijf staan van de zelfcontrole. En oh ja, dat van die persconferentie die ze hielden na het proces en dat het niet zou mogen, dat had ik ook gehoord. Wees maar zeker dat héél véél mensen dit weten. ![]() ![]() Aan de andere kant, zou het ook kunnen dat het de bedoeling was dat die roddels verspreid werden, aangezien zoveel mensen dit weten. Dit past wss ook in het plan. Laatst gewijzigd door Bhairav : 15 november 2010 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Het enige wat deze zaak als doelstelling had is dat men u binnenkort op basis van vermoedens den bak in kan draaien.
Vooral voor de RVA is dit een goede zaak, ze hebben geen bewijzen meer nodig om u te kunnen schorsen. |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Kunt u minstens even subtiel aangeven of ik deze draad al dan niet laat verwijderen? ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 15 november 2010 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 |
|
![]() Ik weet dat vooral als ik pokke-stoned ben. Dan komt mijn derde oog tevoorschijn en "zie" ik dit soort dingen die het daglicht niet mogen zien. En daarmee bedoel ik niet die Clottemans haar aars...
|
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nieuwe verdachte dus,de zaak mag terug geopend worden,ik hoop dat politics.be hier weet van heeft !!!
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik moet toegeven dat veel mensen van wie ik dit gehoord heb, dronken waren.
Hadden zij lef nodig? Een excuus van "ik was zat, ik wist ni wa'k zei" moesten ze in de problemen komen door deze rodden (die waar zou kunnen zijn) te verspreiden? |
![]() |