![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Waarom een menselijk kenmerk geven aan iets alomvattends als "God", en daarboven expliciet de voorkeur voor een mannelijkheid geslacht?
Ik moet altijd denken aan het beeld van een bompa in de wolken als ik terugdenk aan de eucharistie vieringen waar ik vroeger naar toe meegesleurd werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Omdat God de mens in zijn beeld heeft geschapen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Jezus is een man.
Laatst gewijzigd door Inno : 23 november 2010 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Je vroeg naar een wat, niet wie.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel beter. Heel het monotheisme heeft de menselijke ontwikkeling deels gedegenereerd, deels half uitgeroeid. Menselijke megalomanie ... meer niet. Geef mij maar een zwangere vruchtbaarheidsgodin!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Beweren dat God een man is, is toch wel een erg gedurvde uitspraak over God.
Dat een schepsel van God met zulke precisie de natuur van God kan bepalen, vind ik wel een teken van arrogantie. Hup, negatieve theologie lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() niet om ambetant te doen, maar in feite is 51% van de wereldpopulatie man, en 49% vrouw...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de jongetjes sterven rapper dus is er altijd een vrouwenmeerderheid en zeker op de leeftijd waar mannetjes niet zo belangrijk meer zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-> http://www.geohive.com/earth/pop_gender.aspx Natuurlijk spreek ik mij nergens uit over de leeftijd; ik kijk naar de globale telling. Indien u natuurlijk de populatie gaat verkleinen naar bvb enkel de volwassen mensen of 'oudere' mensen, dan gaat u andere uitkomsten zien. Maar het punt is nog altijd dat er meer jongens dan meisjes op deze aardbol rondlopen ![]() ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 23 november 2010 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Sorry Albrecht maar da's echt een antwoord dat op niets slaat. God schept de mens naar zijn evenbeeld, dus het beeld van God is dat van een man? waarom? denk je niet dat een God genders overstijgt?
Trouwens: http://ancienthistory.about.com/od/g...-Goddesses.htm ![]() |
![]() |
![]() |