![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Teenslippers maken impotent - 12/07/2004
Ze zien er niet alleen vreselijk uit; ze zijn ook nog slecht voor de gezondheid. Wetenschappelijk onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat teenslippers, want daar gaat het om, impotentie kunnen veroorzaken. De schoenen zouden phtalates bevatten, een chemische stof die ervoor zorgt dat mannen niet meer goed kunnen presteren in bed. Bovendien kan deze stof ook schade berokkenen aan lever, nieren en voortplantingsorganen. De Duitse Vereniging voor Milieubescherming vond ook grote hoeveelheden lood, zink en andere chemische stoffen in de geteste slippers. ![]() Veertien van de in totaal 25 geteste schoenen bevatten een gevaarlijk aantal chemische stoffen.Uit de resultaten blijkt ook dat de duurdere exemplaren schadelijker zijn dan de goedkopere. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() De helft van links-Vlaanderen slaat nu de schrik om het hart...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebben(kunnen) toch niks beters doen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Tot wat een "slippertje" kan leiden...
Trouwens, vroeger werd ook al bekend dat een te enge slip voor mannen ook leidt tot impotentie... Temperatuur van het spel werd immers te hoog.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Doh, ik dacht dat het over slippertjes met tieners ging.
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gelukkig draag ik geen slippers, alhoewel ik ze nu misschien maar eens ga proberen...kwestie van mijn vrouw iets meer rust te gunnen..of zou het omgekeerd zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan iemand mij uitleggen wat teenslippers te maken hebben met een politieke voorkeur? Mijn kleine neefje van 2 draagt ze ook, ik heb hem nog nooit iets marxistisch horen zeggen. Leg uit leg uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Testosteron maakt mannen en zelfs vrouwen strijdvaardig !
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Er stond enkele weken geleden een heel artikel over in het blaadje van Greenpeace. Ik heb het spijtiggenoeg weggesmeten omdat ik er kippenvel van kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Goed, dat waren sandalen, geen slippers, maar het ligt dicht genoeg bijeen om in scherts de link te leggen. Je dacht toch hopelijk niet dat ik wat ik in mijn eerdere post zei echt meende?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Met dit Belgische weer dus weinig kans op impotentie.
Geluk bij een ongeluk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
ik heb een rode trui aan. Ik ben geen communist. Ik draag dan ook wel geen sandalen, maar ben wel een hippie. Nou ja, ik weet het ook allemaal niet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() 1 ding is wel zeker: met mij kun je zeker niet lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |