![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims voelen zich geroepen om dezelfde eisen als andersvaliden te bepleiten. Waar voor mensen met een handicap wordt verondersteld dat werkgevers REDELIJKE aanpassingen voorzien, willen muzelmensen van diezelfde regel gebruik maken om zelfs antidiscriminatie wetten te overtreden, omwille van het feit dat ze blijkbaar zichzelf ook tot de groep andersvaliden beschouwen? (ik zou het zelf niet durven zeggen).
Enfin, daarom willen ze dus - geen vrouwelijke leidinggevenden.... (ik wil dus geen moslimbaas, zou dat ook mogen? ik wil ook geen moslimcollega (zij willen niet met gemengd geslacht op het bureau zitten! ..... Porpo! gaan leg die gasten eens uit dat ze bij hun vrouwelijke collega's wat moedermelk moeten gaan opzuigen (duw die wijven een paar hormonenpillen binnen en ze beginnen melk te geven). - verlof op hun feestdagen én natuurlijk op onze feestdagen (ik neem aan dat ze een eigen verlofdag mogen opnemen op hun offerfeest en suikerfeest? zolang ze dan maar geen prioriteit verlof willen als ze met kerstavond moeten werken zeker?) - hun dagelijkse aarsopeningsoefeningskes in aparte ruimtes... moet dan héél de firma pauzeren als ze gaan aarszwieren? of gaan zij volgen bij onze koffiepauzes in voor en namiddag? Lees hun eisenbundel verder: http://www.vandaag.be/binnenland/542...-het-werk.html Wat een verrijking krijgen we toch met die leuke moeltiekoeltie nietwaar? Zogende secretaresses en vrouwelijke collega's die ineens zussen worden, aarszwieroefeningen om het uur en bovendien lekkere onverdoofd geslachte schaapkes bij de lunch!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() concreet: als je als vrouw moslimcollega's hebt, weet je dat je nooit promotie zal kunnen maken.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat misschien een mogelijkheid als je een invalide lesbische gekleurde vrouw bent die scheelt kijkt, maar dan zullen ze je toch naar een andere moslimvrije afdeling moeten versjassen denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij echt niet inbeelden dat er vel bedrijven aan die redelijke eisen volgens hen zullen toegeven. Ik zie ze bij Ford al de band stilleggen omdat de heren willen gaan bidden. Of in de Farma de vrouwen buiten smijten omdat de heren hen niet als baas aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dat verlof nemen zou perfect kunnen, denk ik. Dan kunnen ze met kerst doorwerken. Het hoofddoek-dragen vind ik ook aanvaardbaar. Bij bidden op het werk, daar moet men eens met Islam-filosofen ofzo overleggen. Kortere gebeden al werkend gebeden kunnen worden, ofzo.
Niet onder een vrouwelijke baas werken, da's onacceptabel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hoofddoeken aan de balie van het gemeentehuis worden toegestaan, dan omgekeerde bloempotten en witte puntmutsen ook mag ik verwachten? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2010 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() arti kan een eventuele promotie in haar multicultibedrijfje wel op haar buik schrijven nu.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() @circe,
Ik denk dat "ik zou graag willen" of "ik wil" geen "ik moet" is, of niet soms? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is lange tijd ook in onze cultuur aanwezig geweest. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker niet. Maar als ze niet onder een vrouwelijke baas willen werken of met vrouwen in één ruimte zijn moeten ze misschien overwegen om gewoon thuis te blijven. Wel zonder uitkering natuurlijk, wegens werkweigering.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hangt af van het kleurtje, de baard, de religie, kortom van allerlei soorten "beschermde kenmerken" volgens mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ondersteunt in ieder geval nogmaals de onmogelijkheid van een multiculturele samenleving. Ze MOET blijkbaar monocultureel zijn, de vlaamse cultuur, waar ook jouw vriendin Suqarloe zo op kotst, moét eruit.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn veel dingen die we willen, maar helaas zoeken we vaak in een verkeerde plaats. We moeten eerst in ons denken, ons hart en in ons innerlijk besef de rust, tevredenheid, ruimte en stabiliteit vinden, anders vinden we deze nooit daarbuiten. Er is niets daarbuiten dat deze behoeften kan bevredigen indien je deze niet bij jezelf kan vinden. Daarbuiten bestaan er factoren die slechts deze behoeften kunnen bevestigen en steunen, maar die kunnen nooit helpen om ons voldoening te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom ik in aanmerking voor vergassing ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn liefje, wat wil je nog meer? Zakat? of hoe heette dat andere ding nu weer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verg�*ssen? dat had Allah nog niet uitgevonden toen. Stenigen ja!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS Circe, het ga u goed , ik vertrek hier na mijn post 7777. En mooi moment om te stoppen vind ik. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 13 december 2010 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |