Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2010, 17:34   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Redelijke aanpassingen voor andersvaliden

Moslims voelen zich geroepen om dezelfde eisen als andersvaliden te bepleiten. Waar voor mensen met een handicap wordt verondersteld dat werkgevers REDELIJKE aanpassingen voorzien, willen muzelmensen van diezelfde regel gebruik maken om zelfs antidiscriminatie wetten te overtreden, omwille van het feit dat ze blijkbaar zichzelf ook tot de groep andersvaliden beschouwen? (ik zou het zelf niet durven zeggen).

Enfin, daarom willen ze dus
- geen vrouwelijke leidinggevenden.... (ik wil dus geen moslimbaas, zou dat ook mogen? ik wil ook geen moslimcollega (zij willen niet met gemengd geslacht op het bureau zitten! ..... Porpo! gaan leg die gasten eens uit dat ze bij hun vrouwelijke collega's wat moedermelk moeten gaan opzuigen (duw die wijven een paar hormonenpillen binnen en ze beginnen melk te geven).

- verlof op hun feestdagen én natuurlijk op onze feestdagen (ik neem aan dat ze een eigen verlofdag mogen opnemen op hun offerfeest en suikerfeest? zolang ze dan maar geen prioriteit verlof willen als ze met kerstavond moeten werken zeker?)

- hun dagelijkse aarsopeningsoefeningskes in aparte ruimtes... moet dan héél de firma pauzeren als ze gaan aarszwieren? of gaan zij volgen bij onze koffiepauzes in voor en namiddag?

Lees hun eisenbundel verder: http://www.vandaag.be/binnenland/542...-het-werk.html

Wat een verrijking krijgen we toch met die leuke moeltiekoeltie nietwaar? Zogende secretaresses en vrouwelijke collega's die ineens zussen worden, aarszwieroefeningen om het uur en bovendien lekkere onverdoofd geslachte schaapkes bij de lunch!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:39   #2
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

concreet: als je als vrouw moslimcollega's hebt, weet je dat je nooit promotie zal kunnen maken.
Oud 13 december 2010, 17:41   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
concreet: als je als vrouw moslimcollega's hebt, weet je dat je nooit promotie zal kunnen maken.
zo begint het ernaar uit te zien.

Er bestaat misschien een mogelijkheid als je een invalide lesbische gekleurde vrouw bent die scheelt kijkt, maar dan zullen ze je toch naar een andere moslimvrije afdeling moeten versjassen denk ik.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 13 december 2010, 17:44   #4
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Moslims voelen zich geroepen om dezelfde eisen als andersvaliden te bepleiten. Waar voor mensen met een handicap wordt verondersteld dat werkgevers REDELIJKE aanpassingen voorzien, willen muzelmensen van diezelfde regel gebruik maken om zelfs antidiscriminatie wetten te overtreden, omwille van het feit dat ze blijkbaar zichzelf ook tot de groep andersvaliden beschouwen? (ik zou het zelf niet durven zeggen).

Enfin, daarom willen ze dus
- geen vrouwelijke leidinggevenden.... (ik wil dus geen moslimbaas, zou dat ook mogen? ik wil ook geen moslimcollega (zij willen niet met gemengd geslacht op het bureau zitten! ..... Porpo! gaan leg die gasten eens uit dat ze bij hun vrouwelijke collega's wat moedermelk moeten gaan opzuigen (duw die wijven een paar hormonenpillen binnen en ze beginnen melk te geven).

- verlof op hun feestdagen én natuurlijk op onze feestdagen (ik neem aan dat ze een eigen verlofdag mogen opnemen op hun offerfeest en suikerfeest? zolang ze dan maar geen prioriteit verlof willen als ze met kerstavond moeten werken zeker?)

- hun dagelijkse aarsopeningsoefeningskes in aparte ruimtes... moet dan héél de firma pauzeren als ze gaan aarszwieren? of gaan zij volgen bij onze koffiepauzes in voor en namiddag?

Lees hun eisenbundel verder: http://www.vandaag.be/binnenland/542...-het-werk.html

Wat een verrijking krijgen we toch met die leuke moeltiekoeltie nietwaar? Zogende secretaresses en vrouwelijke collega's die ineens zussen worden, aarszwieroefeningen om het uur en bovendien lekkere onverdoofd geslachte schaapkes bij de lunch!
Het is maar wat men redelijk vind.

Ik kan mij echt niet inbeelden dat er vel bedrijven aan die redelijke eisen volgens hen zullen toegeven.

Ik zie ze bij Ford al de band stilleggen omdat de heren willen gaan bidden.
Of in de Farma de vrouwen buiten smijten omdat de heren hen niet als baas aanvaarden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:48   #5
Albrecht
Banneling

Standaard

Dat verlof nemen zou perfect kunnen, denk ik. Dan kunnen ze met kerst doorwerken. Het hoofddoek-dragen vind ik ook aanvaardbaar. Bij bidden op het werk, daar moet men eens met Islam-filosofen ofzo overleggen. Kortere gebeden al werkend gebeden kunnen worden, ofzo.

Niet onder een vrouwelijke baas werken, da's onacceptabel.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:50   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Dat verlof nemen zou perfect kunnen, denk ik. Dan kunnen ze met kerst doorwerken. Het hoofddoek-dragen vind ik ook aanvaardbaar. Bij bidden op het werk, daar moet men eens met Islam-filosofen ofzo overleggen. Kortere gebeden al werkend gebeden kunnen worden, ofzo.

Niet onder een vrouwelijke baas werken, da's onacceptabel.
muzelmensen kennen geen "kortere gebeden waarbij ze voortwerken". Zulke smeekbeedjes tellen niet mee voor Allah.

Als hoofddoeken aan de balie van het gemeentehuis worden toegestaan, dan omgekeerde bloempotten en witte puntmutsen ook mag ik verwachten?

Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2010 om 17:58.
Oud 13 december 2010, 17:51   #7
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

arti kan een eventuele promotie in haar multicultibedrijfje wel op haar buik schrijven nu.
Oud 13 december 2010, 17:51   #8
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

@circe,
Ik denk dat "ik zou graag willen" of "ik wil" geen "ik moet" is, of niet soms?
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:52   #9
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
muzelmensen kennen geen "kortere gebeden waarbij ze voortwerken". Zulke smeekbeedjes tellen niet mee voor Allah.
Ah, zou kunnen.

Citaat:
Als hoofddoeken aan de balie van het gemeentehuis worden toegestaan, dan omgekeerde bloempotten en witte puntmutsen ook mag ik verwachten?
Ik ben helemaal geen Islam-vriend of fan, maar de hoofddoek vind ik net één van de positieve dingen.

Het is lange tijd ook in onze cultuur aanwezig geweest.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:56   #10
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
@circe,
Zeker niet. Maar als ze niet onder een vrouwelijke baas willen werken of met vrouwen in één ruimte zijn moeten ze misschien overwegen om gewoon thuis te blijven. Wel zonder uitkering natuurlijk, wegens werkweigering.
Oud 13 december 2010, 17:58   #11
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Zeker niet. Maar als ze niet onder een vrouwelijke baas willen werken of met vrouwen in één ruimte zijn moeten ze misschien overwegen om gewoon thuis te blijven. Wel zonder uitkering natuurlijk, wegens werkweigering.
Jawel, dat klopt.
Oud 13 december 2010, 17:59   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@circe,
hangt af van het kleurtje, de baard, de religie, kortom van allerlei soorten "beschermde kenmerken" volgens mij.

Oud 13 december 2010, 18:04   #13
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
@circe,
De vraag om geen vrouw als baas te hebben of met mensen van een ander geslacht in contact te komen wordt door sommigen wel beschouwd als een redelijke eis. Dus een EIS, en dan nog eentje die ze als REDELIJK beschouwen.

Het ondersteunt in ieder geval nogmaals de onmogelijkheid van een multiculturele samenleving. Ze MOET blijkbaar monocultureel zijn, de vlaamse cultuur, waar ook jouw vriendin Suqarloe zo op kotst, moét eruit.
Oud 13 december 2010, 18:08   #14
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Ah, zou kunnen.

Ik ben helemaal geen Islam-vriend of fan, maar de hoofddoek vind ik net één van de positieve dingen.

Het is lange tijd ook in onze cultuur aanwezig geweest.
Mijn bomma zette wel haar sjalleke af als ze binnenkwam hoor. Niks gelijkaardigs aan onze cultuur. Tenzij je de capirotes puntmuts bedoelt?

Oud 13 december 2010, 18:11   #15
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hangt af van het kleurtje, de baard, de religie, kortom van allerlei soorten "beschermde kenmerken" volgens mij.
Er zijn veel dingen die we willen, maar helaas zoeken we vaak in een verkeerde plaats. We moeten eerst in ons denken, ons hart en in ons innerlijk besef de rust, tevredenheid, ruimte en stabiliteit vinden, anders vinden we deze nooit daarbuiten. Er is niets daarbuiten dat deze behoeften kan bevredigen indien je deze niet bij jezelf kan vinden. Daarbuiten bestaan er factoren die slechts deze behoeften kunnen bevestigen en steunen, maar die kunnen nooit helpen om ons voldoening te geven.
Oud 13 december 2010, 18:11   #16
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zo begint het ernaar uit te zien.

Er bestaat misschien een mogelijkheid als je een invalide lesbische gekleurde vrouw bent die scheelt kijkt, maar dan zullen ze je toch naar een andere moslimvrije afdeling moeten versjassen denk ik.
Als mannelijke hoogbegaafde veertiger , heb ik het dan wel helemaal verkorven.
Kom ik in aanmerking voor vergassing ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 18:13   #17
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn veel dingen die we willen, maar helaas zoeken we vaak in een verkeerde plaats. We moeten eerst in ons denken, ons hart en in ons innerlijk besef de rust, tevredenheid, ruimte en stabiliteit vinden, anders vinden we deze nooit daarbuiten. Er is niets daarbuiten dat deze behoeften kan bevredigen indien je deze niet bij jezelf kan vinden. Daarbuiten bestaan er factoren die slechts deze behoeften kunnen bevestigen en steunen, maar die kunnen nooit helpen om ons voldoening te geven.
is dat de speech die je hebt voorbereid voor mensen die van afdeling moeten veranderen omdat de moslim hen niet in de buurt wil, of voor vrouwen die naast een promotie grijpen omdat er moslims in het bedrijf werken?
Oud 13 december 2010, 18:15   #18
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gewoon terug naar het paradijselijke islamitische heimweeland migreren? Zou dat niet véél meer helpen? niks vrouwen op de werkvloer, overal hoofddoeken en alleen maar halalgeiten! en vooral thuis met ramadan én met suikerfeest én met offerfeest!
mijn liefje, wat wil je nog meer? Zakat? of hoe heette dat andere ding nu weer?

Oud 13 december 2010, 18:15   #19
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als mannelijke hoogbegaafde veertiger , heb ik het dan wel helemaal verkorven.
Kom ik in aanmerking voor vergassing ?
verg�*ssen? dat had Allah nog niet uitgevonden toen. Stenigen ja!

Oud 13 december 2010, 18:20   #20
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
verg�*ssen? dat had Allah nog niet uitgevonden toen. Stenigen ja!
Ik zal vluchten naar Westvleteren en als ze mij bijna te pakken hebben steek ik mijn hoofd in een vat Westvleteren 12 en ik probeer dan nog in extremisch zoveel mogelijk naar binnen te zwelgen.

PS Circe, het ga u goed , ik vertrek hier na mijn post 7777.
En mooi moment om te stoppen vind ik.

Laatst gewijzigd door Pericles : 13 december 2010 om 18:20.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be