Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2010, 00:40   #1
Sus Iratus
Banneling

Standaard Oostenrijkse parlementariër heeft het he-le-maal gehad met Turkse bemoeienissen

Zoals de titel al zegt:

Het Oostenrijkse parlementslid Ewald Stadler vertelt in een toespraak de ambassadeur van Turkije fijntjes wat hij van de Turkse bemoeienis in en met Europa vindt. En passant een paar stevige tikken naar de religie van de wrede uitdelend:

Geniet mee (klikkerdeklik)

Dames en heren meelezende politici, multiculturalisten en andere linkse gekken; vooral ú dient heel goed te luisteren naar de wijze woorden van deze man. Let vooral ook op de afsluiting van zijn toespraak en knoop dat heel goed in uw oren!
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 00:46   #2
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Zoals de titel al zegt:

Het Oostenrijkse parlementslid Ewald Stadler vertelt in een toespraak de ambassadeur van Turkije fijntjes wat hij van de Turkse bemoeienis in en met Europa vindt. En passant een paar stevige tikken naar de religie van de wrede uitdelend:

Dames en heren meelezende politici, multiculturalisten en andere linkse gekken; vooral ú dient heel goed te luisteren naar de wijze woorden van deze man. Let vooral ook op de afsluiting van zijn toespraak en knoop dat heel goed in uw oren!
Hèèrlijk!!!

Er is nog hoop!

Laatst gewijzigd door SDX : 22 december 2010 om 00:47.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 00:57   #3
mdf
Banneling

Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GS7341PLC
mdf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 01:04   #4
Sus Iratus
Banneling

Standaard

...besteigen Sie den Orient-Express zurück nack Istanbul...
Oud 22 december 2010, 01:08   #5
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...besteigen Sie den Orient-Express zurück nack Istanbul...
...Ihr 'Traum-Paradies'
Oud 22 december 2010, 14:49   #6
grimbergen
Banneling

Standaard

Yes !!!!! Heerlijk om te lezen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 15:14   #7
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ik kan niet stoppen met kijken, telkens en telkens weer, wat een heerlijke man, meer, méér van dat soort politici!

"...Und die Bevölkerung draussen akzeptiert's erst recht nicht, meine Damen und Herren!"

Laatst gewijzigd door SDX : 22 december 2010 om 15:15.
Oud 22 december 2010, 15:31   #8
Albrecht
Banneling

Standaard

Hmm, terugsturen naar Istanbul is niet genoeg. Men zou ook daar eens orde op zaken moeten stellen, en die Turkse republiek eens grondig hervormen.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:02   #9
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Hmm, terugsturen naar Istanbul is niet genoeg. Men zou ook daar eens orde op zaken moeten stellen, en die Turkse republiek eens grondig hervormen.
Nee hoor, wij hebben ons niet te moeien met interne Turkse aangelegenheden, net zoals de Turken zich niet met de onze te moeien hebben. Ze doen met hun land wat ze zelf willen, zolang ze ons in Europa maar met rust laten.

Dus: op de Orient Express naar Istanbul & islamitisch paradijs en daar hun eigen plan trekken.

En als u, Albrecht, zo nodig Turkije wilt gaan hervormen, vraag dan de Turkse nationaliteit aan, vestig u daar en maak een aanvang met die hervormingen die u voor ogen heeft. Dat zal u in die contreien vást in dank afgenomen worden...
Oud 22 december 2010, 16:33   #10
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De 'grote Turk' was anders al een end op weg;
Citaat:
»Deze herdersreligie van een pedofiele oorlogshitser is het grootste blok aan het been van onze natie!«
»De islam hoort op de vuilnishoop van de geschiedenis!«
»De islam, deze absurde Godleer van een immorele Bedoeïen, is een rottend kadaver, dat ons leven vergiftigt.«
Oud 22 december 2010, 17:49   #11
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De 'grote Turk' was anders al een end op weg;
Die "Grote Turk" is juist één van de oorzaken van die (her-)radicalisering van de Islam. Onder het Ottomaanse Rijk was de Islam nogal mak en sloom geworden, leid ik af uit de bronnen. De extremere Islam begint pas terug te komen met de van van het Ottomaanse Rijk, en volledig op volle toeren met de dekolonisatie van kolonies met veel Moslims.

Atatürk hield niet zo van de Islam, maar zijn opvolgers blijkbaar wel.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 22 december 2010 om 17:49.
Oud 22 december 2010, 17:56   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die "Grote Turk" is juist één van de oorzaken van die (her-)radicalisering van de Islam. Onder het Ottomaanse Rijk was de Islam nogal mak en sloom geworden, leid ik af uit de bronnen. De extremere Islam begint pas terug te komen met de van van het Ottomaanse Rijk, en volledig op volle toeren met de dekolonisatie van kolonies met veel Moslims.

allez komaan zeg! De radicalisering is er pas gekomen n�* 1976, me dunkt was Atatürk toen al een halve eeuw dood. De mens keert zich om in zijn graf!

Hij was trouwens helemaal geen moslim, maar een jood. Afkomstig uit Thessaloniki waar een grote joodse gemeenschap bestond.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2010 om 17:56.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 17:56   #13
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat in Turkenland gebeurt maakt me eigenlijk geen sikkepit uit, gewoon doen zou ik zeggen, maar wel daarginds.

Wooeeii dat doet me terugdenken aan een klein akkefietje dat ik ooit had met een Turk, ik had hem nl. Turk genoemd, ging de Turk toch geen aangifte doen zeker, ik werd zowaar opgeroepen om verhoord te worden of ik de Turk 'Turk' genoemd had, ja dus, toen vroeg ik em of ie zich schaamde om Turk te zijn, als iemand mij Vlaming noemt, spring ik recht en roep; "Jazeker en verdomd trots derop ook!" Daar schaam(de) ik me niet voor, nu is da al wa minder....

Zelfs de pliesie moest er om lachen...
Oud 22 december 2010, 17:59   #14
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
allez komaan zeg! De radicalisering is er pas gekomen n�* 1976, me dunkt was Atatürk toen al een halve eeuw dood. De mens keert zich om in zijn graf!

Hij was trouwens helemaal geen moslim, maar een jood. Afkomstig uit Thessaloniki waar een grote joodse gemeenschap bestond.
Eeuwig zund dat de man dood is.
Oud 22 december 2010, 18:01   #15
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Ik zeg niet dat het direct zijn schuld was, het is indirect zijn schuld door de politieke instabiliteit. Het machtsvacuüm na de val van het Ottomaanse Rijk. Dat werd tijdelijk gevuld door kolonies, maar zodra die onafhankelijk werden....
Oud 22 december 2010, 19:25   #16
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat het direct zijn schuld was, het is indirect zijn schuld door de politieke instabiliteit. Het machtsvacuüm na de val van het Ottomaanse Rijk. Dat werd tijdelijk gevuld door kolonies, maar zodra die onafhankelijk werden....
Dan vergeet u toch even de realiteit! Tot heden zijn vele Turken Kemalisten, de "radicale vleugel" van o.a Milli Gorus) is onder Turken een minderheid, ook hier!
Bovendien is die radicale Turkse afdeling een mak schaap tegenover de Wahabieten en Salafisten, dankzij Attaturk wordt er hoe dan ook een pak minder radicaal gedacht onder Turken dan Marokkanen, Algerijnen...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2010, 23:36   #17
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals de titel al zegt:

De man heeft 100 % gelijk. Het zou meer gezegd mogen worden.
Ze sturen hun analfabeten naar hier, met de boodschap vooral niet te integreren. Doet mij aan iets denken : welk soort volk werd er door het Oude Europa naar Amerika en Australië gestuurd in het begin ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2010, 23:38   #18
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
De man heeft 100 % gelijk. Het zou meer gezegd mogen worden.
Ze sturen hun analfabeten naar hier, met de boodschap vooral niet te integreren. Doet mij aan iets denken : welk soort volk werd er door het Oude Europa naar Amerika en Australië gestuurd in het begin ?
De ongewensten, voornamelijk criminelen en godsdienstwaanzinnigen. Inderdaad.
Oud 24 december 2010, 23:56   #19
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
"...Und die Bevölkerung draussen akzeptiert's erst recht nicht, meine Damen und Herren!"
Die Bevoelkerung is in de grote steden allang in meerderheid immigrant. 'Islamieten' maken een enorm aandeel uit van die sterk aanwassende groep.

Dat moet ook wel want degenen die verdrietig werden bij de Belgische geboortenstatstieken zullen vast in huilen uitbarsten bij die van Oostenrijk:

Birth rate (births/1,000 population) ranking, world.

...
209 Slovenia 8.97
210 Korea, South 8.93
211 Macau 8.88
212 Bosnia and Herzegovina 8.85
213 Czech Republic 8.83
214 Singapore 8.82
215 Austria 8.65
216 Jersey 8.63
217 Guernsey 8.46
218 Germany 8.18
219 Italy 8.18
220 Japan 7.64
221 Hong Kong 7.42
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2010, 00:25   #20
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Die Bevoelkerung is in de grote steden allang in meerderheid immigrant. 'Islamieten' maken een enorm aandeel uit van die sterk aanwassende groep.

Dat moet ook wel want degenen die verdrietig werden bij de Belgische geboortenstatstieken zullen vast in huilen uitbarsten bij die van Oostenrijk:

Birth rate (births/1,000 population) ranking, world.

...
209 Slovenia 8.97
210 Korea, South 8.93
211 Macau 8.88
212 Bosnia and Herzegovina 8.85
213 Czech Republic 8.83
214 Singapore 8.82
215 Austria 8.65
216 Jersey 8.63
217 Guernsey 8.46
218 Germany 8.18
219 Italy 8.18
220 Japan 7.64
221 Hong Kong 7.42
Ach Eber, je weet hoe ik er over denk, ze mogen 't hebben, helem�*�*l met jou derbij, zodat ze in no time een nieuw desolaat zandbakkistan kunnen opafbouwen, veel geluk ermee zou ik zeggen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be