![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ne keer in dichtste mist van Boom naar Sint Niklaas gereden 's nachts met de rechterdeur open om de stoep te kunnen volgen.
Als ik niet zat geweest was, had ik het nooit gedurfd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal maar niets zeggen want dan zijn er weer die het krijgen. =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik heb geen rijbewijs.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Is dat nodig voor straffe stoten?
Laatst gewijzigd door HAMC : 4 maart 2009 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen laten zich (be)rijden.
![]() |
#7 |
|
![]() Allez Mie? In dezen tijd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen zorgen.
Er is nog een zitje vrij in mijn sidecar. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ik ben eens in één keer van hasselt naar brugge gereden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() helaas kwam er bijna een ongeluk van... sjah ne mens moet natuurlijk geen 150 rijden waar ie maar 30 mag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 5 maart 2009 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 uur en 16 minuten , Centrum Utrecht naar Bornem. 'k moest gaan werken.
Ik reed toen met een licht aangepaste Opel Omega A. maar het meest plezier heb ik gehad met mijn Fiatje 128 3P coupe. In relantie klonk het alsof er elk moment een paddestoelwolk vanonder de motorkap ging komen. In realiteit was het een high end getuned motortje onder de kap -een opgeboorde 1300 (dezelfde motor als in het geniale sportwagentje Fiat X/9) waar orgineel 75pk moesten uitpruttelen, maar waar € 4000 in 92 toch de hoogtoerige 135 PK uitgebraakt kwamen tegen 8900 rpm (god zegene holle kleppen en dubbele klepveren). De orginele short ratio 4 bak bleek bestand tegen dit geweld, en met 740 kg auto wou dat zeggen dat er stukken asfalt weggetrokken werden (en banden, en koppeling). Als er iemand hier de Mcdonalds in Mechelen weet, naast het rode kruis plein. De weg naar de E19. Daar heb je dus een set stoplichten. Mijn bakje uit 1978 , zoals ik zei, klonk desintegrerend als die in vrijloop (toch nog 1500 rpm). Komt er een echte jonny met zijn Golf 2 GTI naast me staan, met de nodige gebaren en gaspedaalbehengsting geeft ie te kennen dat hij wel een sprintje wil trekken. Ik reageer niet. Maar het word groen licht en ik plank. Rook , rubbergeur, gepiep van banden. wat gejengel met de versnellingen en ik haal de 90km/u met een leuke voorsprong. Maar ik hou het op 90km/u . Komt die driftkikker me voorbij tegen een rotvaart. Om 200 meter verder een Zwaantje mee te krijgen.... Gniffel.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, ik lag meer achter het stuur, want de rechterportiere openhouden met het stuur continentaal aan de linkerkant, dat gaat moeilijk rechtopzittend. Ik denk daar nu evenzo over als jij, denk ik nu. Maw woorden, een geslaagde bekeerling, die alles moet en mag vergeven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reed op een rond punt als een oen met een vrachtwagen de voorrang negeert en vlak voor mijn wielen doorrijdt. Ik klaxoneer, oen stopt in het midden van de baan (rotonde volledig geblokkeerd!) en doet teken "wadist joeng". Ik kaffer hem terug uit en roep: "ik heb de telefoon van uwen baas genoteerd, ik zal hem eens bellen". Oen stapt uit om mij zijn kaartje te overhandigen-hij bleek den baas van die firma te zijn. Zijn triomf was van korte duur want toen hij verder reed, verscheen er als in een filmscène een combi vanachter zijn oplegger... Nog nooit zo hard gelachen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 5 maart 2009 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |