![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het was dit weekend in de kranten te lezen, LDD hield een programmacongres (zie artikel onderaan).
Wat echter nog niet werd bekent gemaakt is dat het volgende amendement op een resolutie werd goedgekeurd: Citaat:
Wat denken jullie ervan? *** Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus men wil het federale België splitsen om van Europa een "confederatie" te maken waarbinnen staten nog veel minder te zeggen zullen hebben dan vandaag binnen de huidige context reeds het geval is. Dus van België naar een uberBelgië. In beide gevallen bestuurt vanuit Brussel door mensen die we niet hebben verkozen maar dan in het kwadraat.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 december 2010 om 02:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Helemaal niet. Ik gebruik dat argument niet tegen België. NVA, LDD en VB doen dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toen de LDD een aantal jaar geleden hun programma in Brussel kwamen voorstellen heb ik hen hiermee geconfronteerd aan de hand van het volgende voorbeeld; Stel, je gaat een restaurant binnen en je vraagt om, als het kan een dame blanche mét slagroom en als dat moet zonder. Dan ben je in de eerste plaats vóór die slagroom en enkel indien u geen keuze hebt laat u hem vallen. Hierop werd zeer boos gereageerd. Toen ik verder aandrong om dan simpelweg te stellen hoe de LDD dan tegenover Vlaanderen stond; pro, contra of onbeslist, werd gesteld dat mijn vraagstelling a oneerlijk was b er geen simpel antwoord op mogelijk was. Vergeef mij dus dat ik de stellingen van LDD al eens met een korreltje zout neem. Tegelijk warm en koud blazen is in die partij een ingeburgerde gewoonte. Dat kan ook moeilijk anders in een partij die alle standpunten probeert te verzoenen en mensen aantrekt uit het hele spectrum, van uiterst links tot uiterst rechts. Zo een partij zie ik wel mogelijk maar dan enkel wanneer zij zaken nastreeft die los staan van politieke overtuiging. Ik kan mij zo direct dan wel niet voorstellen wat dat zou zijn...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie is LDD?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op z'n minst twijfels over de eerlijkheid van LDD
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvoor moeten zij pijlen maken?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ze hebben door dat de Vlaming van Belgie niets te verwachten heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() om aan subsisidies te geraken.
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Decker die zei dat we de autoindustrie moeten laten schieten (geen tijd en geld meer in steken) daar het toch een aflopende zaak is en zijn fractievoorzitter die in het Vlaams parlement komt pleiten voor het behoud van Opel. Knoop daar maar een touw aan vast. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De partij die hout aan het zoeken is om pijlen van te maken.
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() LBDW (nva) zal nog een paar jaar mogen genieten, ooit komt ook de dag dat het bergaf zal gaan. Ik HOOP dat LBDW ook EINDELIJK zijn conclusies zal trekken over zijn pogingen om een belgische regering te maken ipv een VLAAMSE STAAT te maken, ik veronderstel dat dit toch de doelstelling zou moeten zijn, een VLAAMSE ONAFHANKELIJKE STAAT binnen Europa. Vraag het anderes ne keer aan Mister Bourgeois, hij zal U een "duidelijk" antwoord geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie interesseert zich nog over wat die brulkikker uitkraamt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Neen... Een windhaan gaat altijd met de wind mee... Feit dat LDD nu kiest voor Vlaamse onafhankelijkheid betekent dat de wind alzo gaat...