![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: POLL | |||
Ik ben een man en ik gebruik regelmatig parfums en/of deodorants |
![]() ![]() ![]() |
19 | 55,88% |
Ik ben een man en ik gebruik ze nooit of bijna nooit |
![]() ![]() ![]() |
9 | 26,47% |
Ik ben een vrouw en ik gebruik regelmatig parfums en/of deodorants |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Ik ben een vrouw en ik gebruik ze nooit of bijna nooit |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijgaand een enquëte over parfums en deodorants.
Regelmatig = minstens 1x per week Niet regelmatig = nooit of bijna nooit Bijhorende lectuur: Le rôle des odeurs corporelles dans la relation amoureuse Références
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 december 2010 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe elke dag deo, parfum en gezichtscrème.
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bwèk, op shampoo en zeep na, probeer ik zoveel mogelijk die chemische troep te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar met welk doel verbieden?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor zou je het bijgeleverde artikel eens moeten afdrukken en grondig lezen.
De mode-industrie probeert de natuur na te bootsen met kunstmatige producten, maar dat is onmogelijk. En omdat het onmogelijk heeft dat heel nadelige effecten op datgene wat wel natuurlijk is, want dat wordt verdrongen om het kunstmatige in de plaats te laten komen. De mode-industrie probeert culturele normen op te leggen die in ons nadeel spelen, want relaties die tot stand komen gebaseerd op natuurlijke geuren zijn veel standvastiger en beter dan relaties die dat niet doen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 29 december 2010 om 02:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik zweet en dat kan medecollegas hinderen. Vooral mijn vriendin ask paar uurkes van jan geef. De natuur nabootsen in geuren is niet natuurlijk, ok. Maar moeten we dan stinken? Geuren brengen ons zoveel. Vroeger bracht dat een gat in de ozonlaag, dat is toch aangepakt? Ge kunt nu moeilijk appelsap onder uw oksel gaan smeren he.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezonde mensen stinken niet. Koffie, saffen, zuipen, ... daar stink je van. Micro(zilverdeeltjes) verstoppen je porien en zouden carcinogeen zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die zijn normaal op het lichaam, iedereen heeft ze en niemand kan zelfs zonder ze. Maar gezonde mensen dragen ook al eens graag een reukje als ze uitgaan. Die vaste geuren waarin ze hun identiteit vinden geeft het mokke/keppe tegenstaande een herinnering. Koffie, zuipen, saffen stinken op zich. Dat bepaalt uw lichaamsgeur amper. Ze kleven op het lichaam, en dat geeft de stank. Maar zweet zelf op zich stinkt niet. Wist jij toch al? Mister know it all
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koffie, zuipen, saffe, ... worden afgescheiden via het zweet dus stinkt de kaka van de bacterien en jij dus ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom maakt het dan deo slecht? Straks gaan we nog zeep verbieden.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verbod? Het gebruik van deodorant zou zelfs verplicht moeten zijn!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je garanderen, zelfs na een frisse douche, en wat inspanning, dat mijn oksels een bepaald geurtje hebben, dat alleen bekoorlijk kan zijn voor de juiste personen, gevoelig aan de bijhorende feromonen.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werk elke dag in een kantoor, vijftig kilometer van mijn woonplaats. Elke dag ben ik rond de 12u weg van huis. Dit wil zeggen dat de douche die ik om zes uur 's ochtends neem, om zeven uur 's avonds nog effectief moet zijn.
Nu mag jij mij eens vertellen hoe ik, wanneer ik me een noen lang in een kostuum hijs, op een geklimatiseerd kantoor, met de dito stress erbij, mezelf deftig kan houden zonder mezelf deftig te verzorgen tijdens diezelfde ochtendrituelen.
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ikzelf gebruik zowat dagelijks parfum maar echte en geen van die rommel uit kruidvat of winkels waar trouwens te weinig concentraat inzit om echte parfum te zijn maar wel zo verkocht wordt.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Kunt kort door de bocht gaan maar in dit geval heb je toch een stukje borduur mee, stuk van de omheining en de halve voorgevel.
Soit, als er opperen dat dit moet verboden worden dan staat er thuis wel eentje klaar die jullie levend komt villen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verzorg je vanbinnen en de buitenkant volgt. Neutrale zeep, subtiel parfum, desnoods ROLLERdeo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geen koffie,saffen, ... = ik stink niet. Rollerdeo, geurloze afterbalsem en hintje parfum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() je bent de enige niet dus loop je tussen een hoop stinkende venten met bijbehorende kakefonie van parfums, deo's, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Je gebruikt dus zowel deo als parfum? Waarom precies, als volgens jou gezonde mensen toch niet stinken? Ik gebruik rollerdeo, parfum en aftershave. Ik zou de mensen die 's morgens op de tram of trein zitten met mij graag willen vragen dat zij dit ook doen, naast zich gewoon te wassen en op tijd propere kleren aan te trekken. Maar ik droom.
|
![]() |
![]() |