![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Minuten lang was het stil in de zaal. Minuten lang uitte Hoste op een vrij agressieve toon "zijn' ongenoegen over de pedofilie door de katholieke kerk.
Niets om te lachen dus, ook geen ironische opmerking, geen 'overdreven' verwijzing om naar een humoristisch hoogtepunt te komen. Niets van dat. Kortom een eigen preek, die reeds in alle media massaal aan de man gebracht werd. Is dat 30 euro inkom geld waard? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Je hebt gelijk : je kunt een preek krijgen tegen een veel lager stoelgeld...
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie betaalt daar nu voor?
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Het was weer ontstellend zwak. Grapjes over Bart Kaell en Luc Appermont, allemaal goed en wel, maar als je uiteindelijk voor de duizendste keer moet terugvallen op wapperende handjes en een verwijfde intonatie om de lachers op je hand te krijgen, dan is het wel pover gesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Ook heel dat gedoe van diene Nespresso winkel vond ik maar flauw. Hoste heeft duidelijk zijn beste tijd gehad. Nochtans de actualiteit was ronduit schitterend voor een satirische show te doen. Ik zou veel meer gelachten hebben met Vangheluwe zelf bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() In een wat verder verleden zaten er wel grappige dingen tussen. Niet om 30 euro toegangsgeld te betalen, maar zeker om met nieuwjaarsavond gezellig thuis te kijken.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 2 januari 2011 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang hij maar het koningshuis belachelijk maakt, meer moet dat niet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kom kom, dagelijks krijgen we in de media te zien hoe hard onze politici en de leden van ons koningshuis wel werken. Dat je de koning en zen gevolg, dankbaar moet zijn om zij een streepje meer zijn dan de rest. Dat de BV,s en BW,s hun 'mening' over de maatschappij , een 'voorbeeldfunctie' moet zijn. enz... Hoste mag en kan die allemaal van hun zogezegd voetstuk stoten, op een grappige manier. Jammer dat hij daar steeds minder in slaagt. Hij voelt zich zelf nu zo 'belangrijk' om het vingertje te wijzen, naar wat er misgaat in de maatschappij. De omgekeerde wereld dus, wat je van hem verwacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() ik vind Geert Hoste al jarenlang van een bedroevend niveau, neem nu dat kinderliedje op het einde: wat goedkope rijmelarij, ik vraag me oprecht af wie d�*t nu grappig vindt, ook de rest was huilen met de pet op
(en voor wie zich afvraagt waarom ik kijk als ik het toch niet goed vind: een TV moeten delen met je huisgenoten, brengt nu eenmaal onvermijdelijk frustraties met zich mee ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 2 januari 2011 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Hoste...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() slappe kak is dat geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is nooit iets anders geweest, jong
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |