![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoi,
Ik ben precies een beetje geinfecteerd geraakt door een ding, HDDfix. En ik krijg het er nie af ![]() Ik zou op 't internet willen zoeken naar een oplossing maar heel m'n pc flipt. 'k heb Spybot even kunnen laten lopen maar pc herstart zichzelf steeds weer alvorens dat rond is. M'n pc geeft ondertussen meldingen dat m'n firewall en antivirus uitgeschakeld is maar ik weet niet of dat klopt. Hij geeft nl. ook melding dat m'n HD naar de knoppen is en m'n RAM 83°C heeft maar dat klopt ook niet. Wattodooo?
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() herstellen naar een punt in 't verleden, zou dat helpen om een virus te verwijderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moest ik het weten...
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() http://trojan-killer.net/hdd-fix-how...-scam/?lang=nl
En voor het geval je dus niet naar die pagina zou kunnen surfen: Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, van die dingen vind ik ook, maar al eens naar dat NL gekeken?
ben bang dat ik dingen ga doen of downloaden die nog erger zijn dan die HDD fix.
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Gooi de bestanden die staan opgesomd onder 'handmatig verwijderen' in je prullenbak. Controleer of dat het probleem oplost, en indien niet plaats je de neutraal ogende files gewoon terug.
Als heel je pc flipt, dan lijkt zoiets me minder vervelend dan een zichzelf heropstartende computer. Wat de taal betreft: ik vermoed dat Trojan-killer.net haar teksten automatisch vertaalt. Op het eerste zicht vind ik geen sites die die site als een scam omschrijven.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 3 januari 2011 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() format C, image terugplaatsen.
U hebt gn image zegt u ? Herinstallatie Windows en eventueel met (Linux) rescueCD je belangrijke files redden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet in feite het programma identificeren via task manager bvb of process explorer en verwijderen net als de sleutels in het register die het activeren. Als dit raar klinkt : verwijder u onmiddelijk een paar meter van uw pc. In dat geval : Heb je de mogelijkheid om een hulplijn in te roepen? Lees : een it-guy/gurl die weet wat hij of zij doet? Laatst gewijzigd door parcifal : 3 januari 2011 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Gridinsoft Trojan killer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() owkey....
het HDD ding houdt zijn muil, maar ik heb het gevoel dat het nog niet ok is... toch eens vragen aan BadSanta of hij het kloteding eens een format C kan geven ![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon kapot slagen. Worm dood.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wees maar zeker dat ik daar verscheidene keren aan gedacht heb
![]() 'k heb een backupsje kunnen maken van m'n bestanden ondertussen, dus het ding mag eigenlijk wel dood ![]()
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*edit* ja dus. Zeker dat je het wormpje niet hebt meegenomen? Laatst gewijzigd door Caligula : 3 januari 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://community.mcafee.com/message/162813 http://www.bleepingcomputer.com/viru...d-defragmenter Laatst gewijzigd door filosoof : 3 januari 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() foto's en bestanden altijd op een aparte schijf bewaren. Een format neemt doorgaans minder tijd in als alles samen te googlen en bellen en vragen. En meestal gaat ie nog sneller na een format ook.
|
![]() |
![]() |