![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hoe moeten we de reactie van de CD&V tijdens de zojuist afgelopen persconferentie interpreteren?
#2 |
Banneling
|
![]() "neen, maar..."
goeie reactie voor de tsjeven. Wie dit hoort weet goed genoeg dat het niet meer goed komt. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rien ne va plus.
#4 |
Burger
|
![]() Ben wel héél benieuwd naar de reactie van de PS en cdH
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn dit circus nu ook beu denk ik.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had verwacht dat de Belgicisten van de CD&V zouden zwichten. Blijkbaar heb ik me daar in vergist. Een mens zou nog waardering krijgen voor de CD&V (maakt dat mee)
NVA staat op deze manier niet alleen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() VRT zegt:
![]() Laatst gewijzigd door fredo2008 : 5 januari 2011 om 18:53. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er gebeurt niets wanneer ik op de foto's klik
|
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een beetje geduld, het komt dadelijk !
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Maar allé, dat is schermfoto van deredactie site, natuurlijk werkt de link niet... Toogtechnieker... kust mijn kl*****
Laatst gewijzigd door fredo2008 : 5 januari 2011 om 18:52. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Stel u voor dat de NVA nu "ja" zegt, dan moeten we volgende keer allemaal op de tjeven stemmen omdat die rechtlijnig zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groot gelijk dat de CD&V het gebrek aan homogeniteit van de bevoeghdheidspakketten aanklaagt! Door de nota VDL zou justitie nog meer versnipperd worden met een deel federaal en een deel gewestelijk. Absurd! Alles of niks: justitie moet VOLLEDIG Vlaams worden. Laatst gewijzigd door Zeno! : 5 januari 2011 om 19:06. |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als flamingant en nva-stemmer ben ik tevreden met het standpunt van de cd en v.
Zij zijn immers geen V-partij, en dus kunnen zij onmogelijk een echt V-standpunt innemen; hun standpunt is echter wel "V"-genoeg. Vroeger wisselden hun stemmingen vlugger dan de naald van een metronoom. Ik heb er een goed oog in dat de V-gezinden in hun partij de bovenhand blijven houden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 januari 2011 om 19:08. |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want zoals je schrijft, de CD&V zijn geen Vlaamse partij.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wow!
Eerst werd in "omfloerste" bewoordingen aangegeven dat de CD&V hier en daar en ginder nog wel wat wilde werken aan deze "interessante nota"... Maar vervolgens: "boef erop",namelijk de "sluipende gewestvorming" rondom Brussel (het fundamenteel communautair probleem in Belgie waarvan BHV eigenlijk een uitloper is) lust de CD&V niet..... of..... Ook voor de CD&V mag "Brussel" blijkbaar eens gekortwiekt worden(tot STAD).... Bovendien wil de CD&V EERST genoegdoening,en DAN verderpraten. De defenestratie van Yves,een paar jaar geleden is NIET verteerd;en de les is GELEERD..zoveel is duidelijk... Wij,kijkertjes,hebben slechts een algemene indruk van de nota,blijkbaar blijft de CD&V in ieder geval op de harde lijn,beter geen verdere stappen dan zich laten haasten..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 5 januari 2011 om 19:12. |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() gokje?
#19 |
Minister-President
|
![]() Op de site van het Nieuwsblad is CD&V : JA, maar ....
Wat is het nu ??? ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |