![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Beste Scholier-Nationalist(e),
Vind je ook dat er al veel te veel vreemdelingen in Vlaanderen profiteren van onze zelf verworven welstand? Heb je ook genoeg van al die leugens over de multicultuur die je op school ingelepeld krijgt tijdens lessen godsdienst of maatschappelijke "vorming"? Denk je ook dat de enorme geldtransfers van Vlaanderen naar Wallonië (miljoenen euro’s) maar eens moeten ophouden? Ben je ook voor een onafhankelijk Vlaanderen met Brussel als hoofdstad? Meld je dan aan bij het N.J.S.V.!!! Het NJSV is de Antwerpse scholieren vereniging die je misschien al lang aan het zoeken was!! We zijn een studentikoze vereniging : cantussen,gratis vaten, bbq’s en fuiven ontbreken er zeker niet aan!! Ook de nodige actie en vorming wordt je op een leuke niet schoolse (bij pot en pint) manier voorgeschoteld. Vlaams Rechtse Scholieren sluit aan ! ! ! |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mijn steun krijg je zeker en vast!
Doe zo voort! |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik luister nog liever drie weken non-stop naar Q-music. Toch bedankt voor het voorstel.
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Studenten die het gaan aanklagen dat er bepaalde mensen of groepen mensen profiteren van 'onze zelf verworven welstand', dat mogen we toch wel eventjes hilarisch vinden?!
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Amai, het Binnenland forum gaat achteruit...waar blijft de policy ?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Beste vreemdeling (ideale naam onder zijn nickname) NJSV Antwerpen,
U bent een koe en kalf! Mja, wat zeg ik: zelfs daar hoor je eigenlijk niet thuis.
#9 |
Burger
|
![]() Een half jaar geleden wou ik mij nog aansluiten bij jullie. Toen heb ik jullie beter leren kennen en is mijn mening toch wel drastisch veranderd.
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze waren waarschijnlijk te soft
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb geen combat-shoes, geen boksijzers, geen verboden wapens.....................kan daar dus niks gaan doen 8)
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fijner nog is dat het gebruik ervan buiten schot blijft van elke vorm van fasco-bashing ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |